  • 1. Data: 2018-06-23 11:58:24
    Temat: Małe miejskie, z automatem?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Witam,

    tak się ostatnio zastanawiałem - czy są jakieś tanie, nowe samochody
    miejskie z automatem? Tanie = do 50.000 zł. Z nieznanych mi przyczyn
    zwykle automat jest łączony z lepszą wersją wyposażenia, nie ma wersji
    "golas z automatem", co mnie nieco dziwi bo swego czasu jeździłem takim
    Swiftem i na miasto jak znalazł...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2018-06-23 12:14:06
    Temat: Re: Małe miejskie, z automatem?
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Jun 2018 11:58:24 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >tak się ostatnio zastanawiałem - czy są jakieś tanie, nowe samochody
    >miejskie z automatem? Tanie = do 50.000 zł.

    Chciałem napisać Yaris Hybrid. Ale spojrzałem w cennik i... zdębiałem.
    67 tys.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2018-06-23 12:25:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-23 o 11:58, MadMan pisze:
> [...]
    > zwykle automat jest łączony z lepszą wersją wyposażenia, nie ma wersji
    > "golas z automatem", co mnie nieco dziwi bo swego czasu jeździłem takim

    Jasne że są, choćby Hyundai i10.

  • 4. Data: 2018-06-23 15:23:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > zwykle automat jest łączony z lepszą wersją wyposażenia, nie ma wersji
    > "golas z automatem", co mnie nieco dziwi bo swego czasu jeździłem takim

    Skoda Citigo - 43 tys.
    VW up - 43
    Suzuki Celerio - 43
    Hyundai i10 - 44
    Citroen C1 - 44
    Opel Karl - 44
    Fiat 500 - 46
    Toyota Aygo - 48
    Kia Picant0 - 53
    Smart Fortwo - 53
    Seat Mii Chic - 54
    Opel Corsa - 54
    A resztę sobie sam poszukaj. :-)
    T.
    To znalazłem w wyszukiwarce, nie odpowiadam za błędy :-)

  • 5. Data: 2018-06-23 15:47:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Skoda Citigo - 43 tys.
    > VW up - 43
    > Suzuki Celerio - 43
    > Hyundai i10 - 44
    > Citroen C1 - 44
    > Opel Karl - 44
    > Fiat 500 - 46
    > Toyota Aygo - 48
    > Kia Picant0 - 53
    > Smart Fortwo - 53
    > Seat Mii Chic - 54
    > Opel Corsa - 54
    > A resztę sobie sam poszukaj. :-)
    > T.
    > To znalazłem w wyszukiwarce, nie odpowiadam za błędy :-)

    To są ceny z automatem?

  • 6. Data: 2018-06-23 16:30:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-06-23 o 15:47, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > To są ceny z automatem?

    Citigo z automatem wyklikałem w konfiguratorze Skody za 45700.
    Powinno się od tego jakiś rabat wyciąnąć... Więc wygląda dość rozsądnie.

    MJ

  • 7. Data: 2018-06-24 17:03:03
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 23.06.2018 o 11:58, MadMan pisze:
    > tak się ostatnio zastanawiałem - czy są jakieś tanie, nowe samochody
    > miejskie z automatem? Tanie = do 50.000 zł.

    Cen nie sprawdzałem, ale od siebie dodam bliźniacze modele (niestety
    niedostępne u dealerów w PL):

    Daihatsu Sirion
    Subaru Justy
    Toyota Passo

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 8. Data: 2018-06-24 19:13:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-23 o 15:47, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > To są ceny z automatem?
    Podobno tak
    www.samar.pl
    T.

  • 9. Data: 2018-06-25 07:56:39
    Od: p...@g...com

    -- Opel Corsa - 54

    to chyba najlepszy wybor ? dwie osoby jezdza tam w miare komfortowo no i pudelko
    wieksze niz Up i klony

  • 10. Data: 2018-06-26 19:24:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2018 15:23:08 +0200, T. napisał(a):

    > Skoda Citigo - 43 tys.
    > VW up - 43

    Na pewno mają automat? Z tego co widzę to skrzynia zautomatyzowana,
    czyli jednak manual.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138