  • 1. Data: 2017-11-13 08:04:01
    Temat: Maleństwo od fiata kiedy i czy bedzie u nas?
    Od: kloi <s...@f...pl>

    https://hum3d.com/360-view/?id=192089

    mi się podoba, wymiary idealne 3.9m 1.72m szerokie, miejsko wycieczkowy
    samochodzik

  • 2. Data: 2017-11-13 13:09:30
    Temat: Re: Maleństwo od fiata kiedy i czy bedzie u nas?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 08:04, kloi pisze:

    > https://hum3d.com/360-view/?id=192089
    >
    > mi się podoba, wymiary idealne 3.9m 1.72m szerokie, miejsko wycieczkowy
    > samochodzik

    Przecież możesz sobie go kupić, Nawet cena jest - 75 USD.
    T.

    Ps. A tak poważnie - w Europie raczej nie bedzie, ale możesz sprowadzić
    np. z Brazylii. To wbrew pozorom nie jest takie drogie.

  • 3. Data: 2017-11-13 14:11:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ps. A tak poważnie - w Europie raczej nie bedzie, ale możesz sprowadzić
    > np. z Brazylii.

    Albo, sądząc po blachach, z Ukrainy, kiedy ona wstąpi do UE )))

    ;)