  • 1. Data: 2019-03-11 02:39:14
    Temat: Mało? dużo?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@nczas.com/a6c

    "
    Norweg jechał zbyt szybko swoim nowym terenowym samochodem i uderzył w
    inny, który zatrzymał się przed przejściem dla pieszych. W efekcie tej
    kolizji pierwszy pojazd najechał na przechodzącą po pasach 12-letnią
    dziewczynkę.

    Skazany został na 16 dni więzienia w zawieszeniu na dwa lata, grzywnę w
    wysokości 10 tysięcy koron oraz utratę prawa jazdy na dziewięć miesięcy.
    "

  • 2. Data: 2019-03-11 06:47:39
    Od: p...@g...com

    Widocznie junior potrzebuje auto z systemem bezpieczeństwa city crash jesli
    koordynacja zawodzi. Pomyłka sugeruje zaś konieczność powtórki kursu na prawo jazdy.

  • 3. Data: 2019-03-11 07:11:22
    Temat: Re: Mało? Egzamin dla kierowców.
    Od: "Olfi" <a...@s...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > konieczność powtórki kursu na prawo jazdy.

    Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
    raz na 5 lat.

  • 4. Data: 2019-03-11 09:32:54
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Przy ich podejściu do bezpieczeństwa, to wygląda na to, że pogrożono mu palcem. No,
    ale narciarstwo ma tam status prawie religii...

  • 5. Data: 2019-03-11 10:08:00
    Temat: Re: Mało? dużo?
    Od: p...@g...com

    --Przy ich podejściu do bezpieczeństwa, to wygląda na to, że pogrożono mu palcem. No,
    ale narciarstwo ma tam status prawie religii...

    to raczej ostrzezenie bo junior dobrze rokuje ... nikomu nic sie nie stalo wiec 9
    miechow pojezdzi z mama/tata i moze otrzezwieje ... wine mu zas klepnieto a ze mozna
    z niego niezle pociagnac niewykluczone ze rodzice 12 latki po konsultacji z papuga
    stwierdza traume ktora mozna uleczyc jedynie kosztowna terapia ... junior musi sie
    ogarnac wiec jak dla mnie kara jest OK

  • 6. Data: 2019-03-11 11:42:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-11 o 02:39, kk pisze:

> [...]
    >
    > Skazany został na 16 dni więzienia w zawieszeniu na dwa lata, grzywnę
    > w wysokości 10 tysięcy koron oraz utratę prawa jazdy na dziewięć

    Dużo, stanowczo za dużo o ile w grę nie wchodzi recydywa. W sumie to
    tylko wypadek i nie bardzo wypada się aż tak mścić na sprawcy.

  • 7. Data: 2019-03-11 11:55:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-11 o 11:42, Trybun pisze:

    > Dużo, stanowczo za dużo o ile w grę nie wchodzi recydywa. W sumie to
    > tylko wypadek i nie bardzo wypada się aż tak mścić na sprawcy.

    Powinien otrzymać mandat 300 zł i pocieszenie za to co się wycierpiał.

  • 8. Data: 2019-03-11 12:19:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 02:39:14 +0100, kk napisał(a):

    > Skazany został na 16 dni więzienia w zawieszeniu na dwa lata, grzywnę w
    > wysokości 10 tysięcy koron oraz utratę prawa jazdy na dziewięć miesięcy.

    Jak dla mnie OK, pod warunkiem że sąd zasądził też conieco dla
    dziewczynki. I jestem zdania że powinien odsiedzieć te 16 dni, miałby
    czas na refleksję. U nas też przydało by się szerzej korzystać z
    arsenału sankcji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-03-11 12:20:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 07:11:22 +0100, Olfi napisał(a):

    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
    > raz na 5 lat.

    Kolejny naiwniak który uważa że prawo to lek na całe zło.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-03-11 13:17:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-11 o 11:55, Poldek pisze:

    > Powinien otrzymać mandat 300 zł i pocieszenie za to co się wycierpiał.

    Jest tak samo ofiarą tego zdarzenia jak tamci.  Nauczmy się w końcu
    rozróżniać i odpowiednio podsumowywać bandytyzm drogowy od normalnych
    zdarzeń.