  • 1. Data: 2020-01-09 00:42:42
    Temat: Maluch z napędem na przód
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8

    Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

  • 2. Data: 2020-01-09 00:58:08
    Temat: Re: Maluch z napędem na przód
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
    > https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8
    >
    > Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

    Z jednej strony poważną wadą jest duży spadek mocy. Fabryczny maluch
    miał chyba 24 KM, a ten dysponuje mocą zaledwie jednego konia. Za to jak
    fabryczny maluch nawalił, to był mniejszy lub większy problem, a jak ten
    nawali, to jedzie dalej jakby nigdy nic.

    --
    MF

  • 3. Data: 2020-01-09 01:01:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja tam widzę 6x6.
    Pewnie Błaszczaka, na front wschodni.

    -----

  • 4. Data: 2020-01-09 09:35:54
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Ja tam widzę 6x6.
    4x6

  • 5. Data: 2020-01-09 10:20:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 9, 2020 at 12:42:55 AM UTC+1, kk wrote:
    > https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8
    >
    > Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

    i do tego autonomiczny, jak kierowca sie nawali, to moze sobie spac, a maluch sam
    wraca do domu ;)

  • 6. Data: 2020-01-09 10:48:30
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-09 o 10:20, WS pisze:

    > i do tego autonomiczny, jak kierowca sie nawali, to moze sobie spac, a maluch sam
    wraca do domu ;)

    Pod warunkiem, ze nie przydarzy się kontrola, bo taka autonomiczność nie
    jest w Polsce dozwolona:
    https://tvn24.pl/wroclaw,44/grzadki-pijany-woznica-t
    lumaczyl-sie-ze-kon-jest-trzezwy-i-zna-droge-do-domu
    ,988623.html

    ;)

    --
    viktorius

  • 7. Data: 2020-01-09 12:13:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.01.2020 o 00:42, kk pisze:

    > Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

    Pewnie też nie rozróżniasz półlitrówki od całego
    litra.

    https://zapodaj.net/8be4e654e6146.jpg.html

  • 8. Data: 2020-01-09 18:00:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-09 00:58, MF wrote:

> [...]
    > fabryczny maluch nawalił, to był mniejszy lub większy problem, a jak ten
    > nawali, to jedzie dalej jakby nigdy nic.

    Ja bym się tą mocą nie przejmował, elektryki od samego dołu ciągną.

  • 9. Data: 2020-01-09 19:45:48
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 09/01/2020 17:00, kk wrote:

    > Ja bym się tą mocą nie przejmował, elektryki od samego dołu ciągną.

    Ten ze zdjęcia mi wygląda na napędzany obrokiem, nie elektrycznością.

    --
    MF

  • 10. Data: 2020-01-09 21:21:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-09 19:45, MF wrote:

    > Ten ze zdjęcia mi wygląda na napędzany obrokiem, nie elektrycznością.

    No ale on od przodu ciągnie.