  • 61. Data: 2017-09-15 23:20:40
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 września 2017 20:40:49 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Za niecałe 100zł wyszarpałem jakiś czas temu Asus eeebox b202. Też warto
    > wziąć pod uwagę do takich zabaw, bardzo zgrabna zabawka.

    Pomierzyłem sobie wlasnie zuzycie energii.
    Switch 24p netgear (100mbit) - 11W
    Laptop itronix (pIII 800mhz) - 20W no back light. 23-36W podczas parcy
    routerek wifi tplinka 2W
    Modem dsl tplinka 2W
    Dysk 3,5cala w obudowie usb - 7W
    dell 530 (c2d 1,8GHz) - 12W no back light, 20-30W podczas pracy.

    w sumie taki setup to 35-45W w zależnosci czy cos robi czy nie i czy mamy dodatkowy
    dysk uzyty czy nie.

    to daje pi*oko 150pln rocznie w rachunku za elektrycznosc.