  • 1. Data: 2017-06-12 13:37:41
    Temat: Malutki kompresorek do 8 bar
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Potrzebuję czegoś małego, o wydajności nieistotnej (może być śmiesznie
    mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów. Jakieś
    pomysły?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 2. Data: 2017-06-12 14:05:24
    Temat: Re: Malutki kompresorek do 8 bar
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.06.2017 o 13:37, Adam Wysocki pisze:
    > Hej,
    >
    > Potrzebuję czegoś małego, o wydajności nieistotnej (może być śmiesznie
    > mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów.
    A do czego ma służyć?
    Ja potrzebowałem niedawno czegoś podobnego i poradziłem sobie kupując
    butlę CO2 plus reduktor na 25 barów.
    Jeżeli musi być do powietrza, to chińskich minikompresorków jest pełno.
    Tutaj jakiś bardziej obiecujący:
    https://www.mall.pl/kompresory/blackdecker-kompresor
    -asi300?gclid=COSDmqWhuNQCFUvPsgodL4cFdg
    W Mall możesz towar zwrócić, więc ryzykujesz tylko koszt przesyłki.
    Jacek

  • 3. Data: 2017-06-12 14:08:38
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 20:37:43 UTC+9 użytkownik Adam Wysocki napisał:
    > Hej,
    >
    > Potrzebuję czegoś małego, o wydajności nieistotnej (może być śmiesznie
    > mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów. Jakieś
    > pomysły?

    Ale jakie pomysły? Nie możesz się zdecydować czy kupić czy ukraść?

    https://allegro.pl/listing?string=kompresor%2012v&or
    der=m&bmatch=s0-aut-1-1-0511

  • 4. Data: 2017-06-12 14:23:45
    Od: 4...@g...com

    Sprezarka od lodowki i przetwornica =12- ~230.

  • 5. Data: 2017-06-12 17:03:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
> [...]
    >śmiesznie
    >mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów.

    A pompka do opon samochodowych ?

    J.

  • 6. Data: 2017-06-12 17:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >śmiesznie
    >mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów.

    Taki luzny pomysl - pompka do ekspresu.
    http://allegro.pl/pompa-pompka-ulka-ep5-48w-ekspresu
    -ciesnieniowego-i5371976287.html

    Jesli by potrafila sprezyc powietrze,
    to przewiniecie na 12V i dodanie impulsatora nie powinno byc juz
    problemem.

    J.

  • 7. Data: 2017-06-12 17:25:38
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 17:17, J.F. pisze:

    > Taki luzny pomysl - pompka do ekspresu.

    Tej konstrukcji pompki są *wyłącznie* do cieczy.

    > Jesli by potrafila sprezyc powietrze,
    > to przewiniecie na 12V i dodanie impulsatora nie powinno byc juz problemem.

    Nie potrafi. A co do zasilania, to taka pompka zasilana jest wyłącznie
    AC, ale w sobie ma wbudowaną diodę - zasilanie jednopołówkowe.

    Mój pomysł to przetwornica 12/230 z jakimś sensownym sinusem i
    kompresor od lodówki.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2017-06-12 19:50:11
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

> [...]
    >
    > Potrzebuję czegoś małego, o wydajności nieistotnej (może być śmiesznie
    > mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów. Jakieś

    Jakiś kompresor od zawieszenia?
    np. taki
    http://allegro.pl/bmw-e39-kompresor-zawieszenia-nivo
    -1082099-i6717858268.html
    --
    Rgds
    Stq

  • 9. Data: 2017-06-12 21:13:54
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > A do czego ma służyć?

    Generalnie chcę sobie zrobić pneumatykę w motorze. Do quickshiftera, do
    klaksonu, do wspomagania smarowania łańcucha, ale też np. do awaryjnego
    podpompowania koła (sobie lub komuś w trasie), jeśli zaszłaby potrzeba.

    Jak podłączyłem kompresorek od klaksonu do manometru, to dał ledwo 0,5
    bara, za to spory przepływ (i ogromny pobór prądu). Jak podłączyłem do
    takiego klaksonu zamiast tego kompresorka butlę 8 barów, to efekt był
    powalający. Dlatego taki mały kompresorek pod siedzeniem + mała butla,
    i mamy na dwa-trzy trąbnięcia zanim nie podpompuje znowu.

    Całość ma być pod siedzeniem, sterowana presostatem i dodatkowo
    wyłącznikiem, oczywiście za zapłonem.

    Od biedy to i pompka rowerowa napędzana jakimś silniczkiem by wystarczyła.
    Jak nie dobije do 8 barów, tylko np. 6, to też będzie dobrze.

    > https://www.mall.pl/kompresory/blackdecker-kompresor
    -asi300?gclid=COSDmqWhuNQCFUvPsgodL4cFdg
    > W Mall możesz towar zwrócić, więc ryzykujesz tylko koszt przesyłki.

    Za duży jest :( Właśnie te samochodowe i przenośne są duże. Rozmiar taki,
    jaki ma kompresorek do klaksonu, by wystarczył, tylko to daje pół bara.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 10. Data: 2017-06-12 21:14:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > Ale jakie pomysły? Nie możesz się zdecydować czy kupić czy ukraść?
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=kompresor%2012v&or
    der=m&bmatch=s0-aut-1-1-0511

    Wszystkie te są za duże...

    --