  • 1. Data: 2018-10-11 18:41:48
    Temat: Mały dobry rejestrator
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Witam
    Poszukuje do samochodu małego dobrego rejestratora
    Jaki polecacie ?

  • 2. Data: 2018-10-11 19:25:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup dwa po trzydziesci piec zlotych zamiast jednego za siedem dych. Do kazdego karte
    zeby pol godziny sie zmiescilo. Jeden z przodu drugi z tylu niech nagrywa.

  • 3. Data: 2018-10-11 20:21:25
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kup dwa po trzydziesci piec zlotych zamiast jednego za siedem dych. Do kazdego
    karte zeby pol godziny sie zmiescilo. Jeden z przodu drugi z tylu niech nagrywa.

    A po co z tyłu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-10-11 20:41:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2018 o 18:41, kacepr pisze:
    > Witam
    > Poszukuje do samochodu małego dobrego rejestratora
    > Jaki polecacie ?
    od początku świata do teraz -G1W. Chyba że jego rozmiar jest za duży :)

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-10-11 21:38:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > A po co z tyłu?

    Dziwne pytanie. Nie da się udokumentować zdarzeń drogowych zbyt dobrze.

    Zdarzenie drogowe może się rozpocząć za samochodem. Wiele razy słyszę
    jak policja w jakiś relacjach z wypadków czy burd drogowych komentuje w
    TV iż nie mają wiedzy co poprzedziło dane zdarzenie - czy przypadkiem
    nie było tak, że posiadacz kamery nie sprowokował czegoś tam. Gdyby
    posiadacz kamery miał 2, to by łatwo pokazał, co się naprawdę wydarzyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-10-11 21:41:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby Ci nikt nie wcisnal ze cofales i przyjebales. Rejestrator to jak skladka na nfz.
    Placi sie ja ale najlepiej jak by nigdy sie nie przydala.

  • 7. Data: 2018-10-11 21:44:56
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Kup dwa po trzydziesci piec zlotych zamiast jednego za siedem dych. Do kazdego
    karte zeby pol godziny sie zmiescilo. Jeden z przodu drugi z tylu niech nagrywa.

    Tak na marginesie: w kamerce za 35 zł cokolwiek widać poza idealnymi
    warunkami atmosferycznymi?

    Zapis z takich kamer kojarzy mi się z sytuacją jak pierwsze zdarzenie na
    tym filmie:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZdWXvJz5f_Y

    Kamera zupełnie nieprzydatna. Kierowca zwiał a właściciel kamery nie ma
    bladego pojęcia jakie miał numery rejestracyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2018-10-11 21:54:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-11 o 20:41, ToMasz pisze:
    > od początku świata do teraz -G1W. Chyba że jego rozmiar jest za duży :)

    Czy mówisz o tym modelu?
    https://www.youtube.com/watch?v=9nqu4SfasKM

    Spróbuj odczytać chociaż jedną rejestrację samochodu. Nawet gdy auta
    mijają się powoli, to nie da się niczego odczytać.

    Albo nowszym?
    https://www.youtube.com/watch?v=9nqu4SfasKM
    - znacznie gorszym jak autor filmu pokazuje.

    Ja mam fatalną w moim odczuciu kamerę ale jest o klasę lepsza w takich
    warunkach jak na obu filmach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2018-10-11 22:00:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taka ciekawostka. Znam przypadek ze wylaczona kamerka zadzialala. Obciertka ale taka
    ze wina mogla byc po obydwu stronach. Ale sprawca mial swiadka ktory klamal tak jak
    sprawca. Policjant mowi do znajomego ze wydaje mu sie za nie byl sprawca ale tamten
    ma swiadka. Znajomy powiedzial o wylaczonej kamerce. Zawolali sprawce i policjant
    pyta czy podtrzymuje to co wczesniej powiedzial. Slyszy ze oczywiscie. To powiedzial
    ze w samochodzie jest kamerka i co tamten na to. Przyznal sie od razu. Sprawa miala
    ciag dalszy bo sprawca i swiadek mieli jakies problemy bo znajomego wzywali w ich
    sprawie jako swiadka i nie chodzilo o stluczke tylko to ze sprawca i swiadek klamali
    a wlasciwie klamaly bo to kobiety byly.

  • 10. Data: 2018-10-11 22:44:56
    Temat: [OT] Re: Mały dobry rejestrator
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 21:38, Marek S pisze:

    > policja w jakiś relacjach

    Powtórzę jeden z moich ostatnich wpisów. Pozostaje mieć nadzieję, że
    wreszcie coś dotrze. Jeśli nie do piszących tutaj, to może choć do
    czytających.

    2. Dopełniacz (kogo? czego?): jakiejś relacji, jakichś relacji (nie:
    jakieś relacji, jakiś relacji)

    3. Celownik (komu? czemu?): jakiejś relacji, jakimś relacjom (nie:
    jakieś relacji, jakiś relacjom)

    6. Miejscownik (o kim? o czym?): jakiejś relacji, jakichś relacjach
    (nie: jakieś relacji, jakiś relacjach)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/