  • 1. Data: 2017-11-25 13:39:17
    Temat: Mały laptop z duża rozdzielczością, starszy model.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześc.

    Rozglądam się za laptopem o wysokiej rozdzielczości ale małych
    gabarytach. Ma być tani więc używany, parametery pozostałe są nieistotne
    (będzie pracował jako terminal), bateria bez znaczenia. Idelani było by
    >1400 pikseli w poziomie.

    Widuje 10" Hp Mini z rodzielczością 1366. W EeePC chyba nie ma nic
    ciekawego. Mam w domu do innych zastosowań Aspire One w rozmiarze koło
    11" ale to jest i7 i w zwiazku z tym drogi, nawet używany.

    Czy jest jeszcze coś na co powinienem zwrócić uwagę? W gre wchodzi nawet
    Atom 240, jak mówie parametry hardwareowe sa bez znaczenia, liczy się
    tylko rozdzielczośc i mały ekran, maksymalnie 12".

    Tak wiem, wiele tabletów się łapie, ale to NTG ;) A całkiem serio raz na
    jakiś czas będzie działał nie jako terminal więc nie chce Androida.