  • 1. Data: 2018-07-07 07:46:19
    Temat: Mały samochód cd
    Od: Bok <a...@g...com>

    Wracając do moich poszukiwań małego samochodu, znalazłem coś co mi się
    podoba, peugot 108 3d 2011+, problem w tym że u nas na otomoto dosłownie
    25 sztuk może ktoś mi sprowadzi ...:)

  • 2. Data: 2018-07-07 14:46:24
    Temat: Re: Mały samochód cd
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-07 o 07:46, Bok pisze:
    > Wracając do moich poszukiwań małego samochodu, znalazłem coś co mi się
    > podoba, peugot 108 3d 2011+, problem w tym że u nas na otomoto dosłownie
    > 25 sztuk może ktoś mi sprowadzi ...:)

    Ten rocznik 2011 i kilka następnych są bardzo ciekawe, bo 108 zaczęli
    produkować w 2014.
    Ale ktoś na pewno sprowadzi, nie takie rzeczy robili.

  • 3. Data: 2018-07-09 04:07:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Ten rocznik 2011 i kilka następnych są bardzo ciekawe, bo 108 zaczęli
    > produkować w 2014.
    > Ale ktoś na pewno sprowadzi, nie takie rzeczy robili.

    To się uśmiałem, dzięki !!

  • 4. Data: 2018-07-15 13:22:53
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-07-07 o 14:46, t-1 pisze:

    > Ten rocznik 2011 i kilka następnych są bardzo ciekawe, bo 108 zaczęli
    > produkować w 2014.
    > Ale ktoś na pewno sprowadzi, nie takie rzeczy robili.

    dokładnie, chodzi o ten 2014 w górę w ,3d, na mobile.de jest tego pełno

    kupię taki byle nie biały czarny fioletowy, chętnie srebrny grafitowy
    niebieski czerwony

    w ofercie na stronie peugeot.pl nie ma 108