  • 1. Data: 2019-02-07 17:41:49
    Temat: Mały samochód dużoo miejsca nad głową
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W zasadzie lubię tylko małe samochody <4m, jednak służbowym doblmem2
    jeździ mi się i siedzi mi się tak dobrze że zastanawiam się czy jest
    jakiś podobny samochód ale mały? tak żeby przy max podwyższeniu
    siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????

    nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

  • 2. Data: 2019-02-07 18:08:53
    Temat: Re: Mały samochód dużoo miejsca nad głową
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 07.02.2019 o 17:41, Peter pisze:
> [...]
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    kabriolet;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2019-02-07 20:10:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W smarcie siedzi sie wygodnie i nie jest potrzebna pomoc z zewnatrz zeby wysiasc.

  • 4. Data: 2019-02-07 20:14:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    Punto.

  • 5. Data: 2019-02-07 20:29:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Peter pisze tak:

> [...]
    > jakiś podobny samochód ale mały? tak żeby przy max podwyższeniu
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????

    fiorino i klony ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2019-02-07 21:11:39
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-07 17:41, Peter wrote:
> [...]
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    Renault Wind

    :-)

  • 7. Data: 2019-02-07 21:17:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-07 20:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > W smarcie siedzi sie wygodnie i nie jest potrzebna pomoc z zewnatrz zeby wysiasc.

    Z Twizy można wsiadać i wysiadać dowolną stroną :-)

  • 8. Data: 2019-02-07 21:59:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Musieli tak zrobic zeby w razie jak by deszcz padal latwo bylo wysiasc zeby w bramie
    sie schronic.

  • 9. Data: 2019-02-08 12:57:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2019 17:41:49 +0100, Peter napisał(a):

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    Yamaha Tricity z dachem ;)

    A serio, to nissan micra i chevrolet spark mają dużo miejsca.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2019-02-08 15:42:08
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-02-07 o 20:29, PiteR pisze:

    > fiorino i klony ;)

    dokładnie, dzisiaj jeździłem i chyba o to chodzi, samochód ma 3.9m, a w
    środku czuje się jak w większym samochodzie