  • 11. Data: 2019-02-08 16:23:45
    Temat: Re: Mały samochód dużoo miejsca nad głową
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 12:57, Maciek pisze:

    > Yamaha Tricity z dachem ;)
    >
    > A serio, to nissan micra i chevrolet spark mają dużo miejsca.

    Podajecie takie przykłady jak wyżej (+Punto od Cavallino), że mam
    wrażenie, iż nigdy nie siedzieliście w niczym pokroju Doblo albo Transit
    Connect I. To jest zupełnie inna klasa, jeśli chodzi o wysokość o
    odczycie ilości przestrzeni wewnątrz. W środku jest jak w busie, tylko
    siedzi się niżej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2019-02-08 16:24:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-02-2019 o 16:23, LEPEK pisze:

    > Podajecie takie przykłady jak wyżej (+Punto od Cavallino), że mam
    > wrażenie, iż nigdy nie siedzieliście w niczym pokroju Doblo albo Transit
    > Connect I.

    Bo umiemy czytać, że pytanie było o samochody i to małe.
    Czyli w domyśle o osobówki, a nie o ciężarówki i dostawczaki.
    Podaj może jeszcze przykład jakiegoś TIR-a....

  • 13. Data: 2019-02-08 17:00:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 16:23:45 +0100, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > Connect I. To jest zupełnie inna klasa, jeśli chodzi o wysokość o
    > odczycie ilości przestrzeni wewnątrz. W środku jest jak w busie, tylko

    No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
    skuter poniżej 4 metrów.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2019-02-08 17:30:24
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-02-08 o 17:00, Maciek pisze:

    > No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
    > skuter poniżej 4 metrów.

    acha to 4.3m (doblo) to samochód? a 3.9 to już nie?

    kurna mam takiego kolege który też tak gada, mam 1.6 wzrostu (to już nie
    facet bo faceci zaczynają się od 1.8m) i dla niego też choćby całe życie
    miał jeździć sam to samochód zaczyna się od RAV4 i w życiu do pracy nie
    dojeżdżał by fiatem500 choćby go dostał za darmo, jego godność mu nie
    pozwalam dla niego baba to też duże cycki musi mieć bo te miseczka A to
    nie baby

    btw 70% jeżdżę w 1 osobę, pozostałe 30% to 2 osoby, nie potrzebuję wozić
    powietrza z wyjątkiem tego nad głową ponieważ mam 183 cm i schylam głowę
    w takich samochodach jak polo panda

  • 15. Data: 2019-02-08 17:32:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
    > skuter poniżej 4 metrów.

    To przeczytaj tytuł. Ale tym razem ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-02-08 20:34:23
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.02.2019 o 17:41, Peter pisze:
    > W zasadzie lubię tylko małe samochody <4m, jednak służbowym doblmem2
    > jeździ mi się i siedzi mi się tak dobrze że zastanawiam się czy jest
    > jakiś podobny samochód ale mały? tak żeby przy max podwyższeniu
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    Kia Venga.

    Ewa

  • 17. Data: 2019-02-08 22:38:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-02-2019 o 17:30, Peter pisze:

    > acha to 4.3m (doblo) to samochód? a 3.9 to już nie?

    Zazwyczaj wręcz przeciwnie, doblo to dostawczak, przeznaczony do wożenia
    towarów, a nie ludzi.
    Ani to małe, ani to samochód za bardzo nie jest.

  • 18. Data: 2019-02-09 11:59:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 17:00, Maciek pisze:

    > No ale przecież wątkodawca napisał, że nie chce samochodu, tylko 4-kołowy
    > skuter poniżej 4 metrów.

    No tak, bo przecież prawdziwy facet musi mieć porządną furę... A i
    używanie określenia "skuter" w tym kontekście dopełnia całości obrazu...

    Pozdr,

  • 19. Data: 2019-02-09 12:04:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 16:24, Cavallino pisze:

    > Bo umiemy czytać, że pytanie było o samochody i to małe > Czyli w domyśle o
    osobówki, a nie o ciężarówki i dostawczaki.

    A widzisz, ja nie umiem czytać i nie zrozumiałem...

    > Podaj może jeszcze przykład jakiegoś TIR-a....

    Nie, lepiej przeprowadzić dialog:
    - jeżdżę Doblo - czy są jakieś osobówki, w których jest podobnie dużo
    miejsca?
    - Punto
    [kurtyna]

  • 20. Data: 2019-02-09 12:27:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 17:30:24 +0100, Peter napisał(a):

    > acha to 4.3m (doblo) to samochód? a 3.9 to już nie?

    Matko, piątek był, wiecej luzu!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl