  • 1. Data: 2015-07-07 18:09:48
    Temat: Mam debet w Getin... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zakładałem Lokatę mobilną na 10 kpln -- wiele razy do tego podchodziłem,
    bo rzekomo były problemy z łącznością... W końcu coś udało się -- lokaty
    nie widać, a z RORu zeszło na oko 2 razy po 10kpln. :)

    Ciekawe, jakie będą konsekwencje takiego debetu...

    Kolejny raz nie można założyć takiej lokaty. :)

    Zanim wysłałem -- salda prawie uporządkowały się. :)
    Mam i Lokatę Mobilną i nieco na ROzRutnym. :)

    Prawie uporządkowały -- dostępnych środków mam tylko minus 9773,77 plnów...

    Do różnych operacji można podczepić paragon. Można także do założenia lokaty. :)
    Brawo!!!! [niech żyje pomysłowość]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Moje postępy w pisaniu strony:

    () Już wiem, dlaczego na tablecie i smartfonie miałem pokiereszowane
    rysunki -- tam po prostu nie ma (chlip, chlip) fontu 'Lucida Console'.
    Zmieniłem więc font 'Lucida Console' na font 'Curier'. :)

    () Nie wiem niestety, co zrobić, aby na tablecie czy telefonie
    otwierały się poprawnie dodatkowe/nowe, małe okienka...

    | |-biegły nie może (MP3 i HTM)
    | |-wypuklina to skolioza (MP3 i HTM)

    () Ponadto zaparkowałem poprawnie ;) samochód przy bloku. Niestety -- różne
    mapy ukazują różną rzeczywistość względem Północy. Jedna pokazuje, że
    blok jest obrócony o 24 stopnie, inna zaś, że aż o 26 stopni. :) Różne
    mapy różnie pokazują, ale IMO samochód stoi tak, jak trzeba. ;) I chyba
    ma dobre ;) gabaryty względem szerokości bloku. Niestety blok na mapie
    OSM nie ma poprawnej szerokości, :) a przecież względem tej szerokości
    trzeba ustawić długość samochodu... Odległość od bloku IMO pasuje. :)

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/Straz
    Miejska.htm

    () Reklam jeszcze nie dorzuciłem, ale zdecydowanie zamierzam dorzucić.

  • 2. Data: 2015-07-08 09:00:39
    Temat: Re: Mam debet w Getin... ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 18:09:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > nie widać, a z RORu zeszło na oko 2 razy po 10kpln. :)
    > Ciekawe, jakie będą konsekwencje takiego debetu...

    No jak to jakie - dwie lokaty na 3 czy ile tam %, i jeden debet na 10%
    :-)

    Plus oczywiscie zajecie kont w innych bankach, jak sie komornik
    uruchomi :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-07-08 11:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." m0dn5o2y4dpa$....@4...net

    > Plus oczywiscie zajecie kont w innych
    > bankach, jak sie komornik uruchomi :-)

    Srogiś!!! IMO w konsekwencji ktoś komuś pogrozi palcem, aby ukrócić
    takie ekscesy. Słać komornika na kogoś za to, że jego oprogramowanie
    gubi się w zawiłościach świata? Byłbyś surowym pracodawcą... Ja aż
    tak mocno bym nie karał...

    Zbudziłem się, aby zlecić lanie forsy z mBanku do Toyoty...
    Ale forsy w mBanku jeszcze nie ma? Zleciłem przelew ze Świni...
    Ot -- i całasesyjność KIRowa... Jest taki ładny dzień do tego,
    aby wyspać się...

    Dzięki temu, że Świania nie jest zbyt wygodna, daje nam dużo ;) %%...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-08 14:38:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." m0dn5o2y4dpa$....@4...net

> [...]
    >takie ekscesy. Słać komornika na kogoś za to, że jego oprogramowanie
    >gubi się w zawiłościach świata? Byłbyś surowym pracodawcą... Ja aż

    Ja nie sadysta, tylko realista :-)
    Byc moze to tylko jakies blokady, bank je anuluje w chwili gdy lokaty
    nie zostana zalozone, z braku srodkow.

    Jesli jednak udalo Ci zalozyc je na debet, co nie jest w koncu takie
    dziwne ... bankowi w to graj :-)
    A dalej jak to w duzej firmie - debet nieautoryzowany, prosimy o
    splate, pod rygorem uruchomienia BTE :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-07-08 17:52:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 559d19e7$0$2186$6...@n...neostrada.pl

    > Ja nie sadysta, tylko realista :-)

    Ciekawe, bo ja nie piszę, że mam dwie lokaty Mobilne.
    Nie pisałem do tek pory, że mam dwie -- mam dwie, ale
    tylko jedną Mobilną.

    > Byc moze to tylko jakies blokady, bank je anuluje w chwili gdy lokaty nie zostana
    zalozone, z braku srodkow.

    Saldo mam poprawne, natomiast dostępnych mam -9773,77 pln.
    Ciekawe, jak tym płacić. :)

    Tak jest tylko w mobilnej aplikacji.

    W ,,PeCeTowym'' interfejsie WWW nie widać ,,dostępnych'' dla konta,
    ale są ,,dostępne'' dla debetówki -- i jest tychże dostępnych 226,22 pln.

    Zleciłem tez przelew (na 0,01 pln) i nie było sprzeciwu ze strony banku.

    > Jesli jednak udalo Ci zalożyć je na debet, co nie jest w koncu takie dziwne ...
    bankowi w to graj :-)

    Nie udało.

    > A dalej jak to w duzej firmie - debet nieautoryzowany, prosimy o splate, pod
    rygorem uruchomienia BTE :-)

    Pewnie tak. A gdy/jeśli pokażę/wykażę, że błąd popełnił
    bank -- debil-sędzia zauważy, że ja niemerytoryczny jakiś...

    -=-

    Lokata Słoneczna -- 3.1% na 6 miesięcy dla nowicjuszy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'