  • 1. Data: 2018-08-14 15:31:17
    Temat: Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na drugi za pomocą HTML i CSS?
    Od: m...@g...com

    Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na drugi
    za pomocą HTML i CSS?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2018-08-14 15:39:45
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 14/08/2018 15:31, m...@g...com wrote:
    > Mamy sobie dwa bloki. Jak zrobić, aby tekst przełamywał się z jednego bloku na
    drugi za pomocą HTML i CSS?
    > Pozdrawiam!

    Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale może:
    https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/wor
    d-break

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2018-08-14 16:22:45
    Od: m...@g...com

    Mamy sobie blok A: A oto blok B:
    ------------------------- ------------------------------
    |Kotek jest biały | | |
    |A piesek zielony | | |
    |A krowa daje mleko | | |
    _________________________ ------------------------------
    A oto blok A: A oto Blok B:
    -------------------------- -------------------------------
    |Kotek jest biały | |A krowa daje mleko |
    |A piesek zielony | |_____________________________|
    _________________________
    Przełamywanie tekstu z jednego bloku na drugi chodzi mi oto, gdy zmniejszymy np.:
    wysokość bloku A, to tekst wchodzi do bloku B.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2018-08-14 16:36:14
    Od: m...@g...com

    Mamy sobie blok A: A oto blok B:
    ------------------------- ------------------------------
    |Kotek jest biały | | |
    |A piesek zielony | | |
    |A krowa daje mleko | | |
    _________________________ ------------------------------
    A oto blok A: A oto Blok B:
    -------------------------- -------------------------------
    |Kotek jest biały | |A krowa daje mleko |
    |A piesek zielony | |_____________________________|
    _________________________
    Przełamywanie tekstu z jednego bloku na drugi chodzi mi oto, gdy zmniejszymy np.:
    wysokość bloku A, to tekst wchodzi do bloku B. Jak to zrobić, aby tak było?
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2018-08-14 16:36:55
    Od: m...@g...com

    Mamy sobie blok A: A oto blok B: