  • 1. Data: 2017-03-20 21:08:45
    Temat: Manipulacja bombą z szybkowaru....?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Tak porównując efekt wybuchu ładunku w tym eksperymencie procesowym z
    autobusem i manekinami a nagraniem z wybuchu na przystanku tego
    samowara to jakoś to się kupy nie trzyma....
    W tym sklepie to nawet szyba nie wyleciała i bardziej był efekt
    świetlny niż wybuchowy.
    Kompletnie top nie pasuje do skali wybuchu w eksperymencie.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-03-20 21:44:34
    Temat: Re: Manipulacja bombą z szybkowaru....?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 21:08, Marek pisze:
> [...]
    > wyleciała i bardziej był efekt świetlny niż wybuchowy. Kompletnie top
    > nie pasuje do skali wybuchu w eksperymencie.

    Autobus to jednak przestrzeń zamknięta.

    Robert

  • 3. Data: 2017-03-20 22:24:39
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.03.2017 21:08, Marek wrote:
> [...]
    > wyleciała i bardziej był efekt świetlny niż wybuchowy. Kompletnie top
    > nie pasuje do skali wybuchu w eksperymencie.

    W eksperymencie szybkowar przygotowali specjaliści,
    a w przystanku partacze ;-)

    Podawaj linki, jeszcze nie mam podglądu twojego pulpitu.

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2017-03-21 01:00:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Mar 2017 22:24:39 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Podawaj linki, jeszcze nie mam podglądu twojego pulpitu.

    Fakty 19:00 z 20.03.,linkow nie ma, trzeba ogladać tv.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-03-21 02:47:35
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.03.2017 01:00, Marek wrote:

    > trzeba ogladać tv.

    Trzeba abonament płacić, oglądać (żadnej stacji) nie trzeba;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2017-03-21 08:28:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 22:24, bartekltg pisze:
    > W eksperymencie szybkowar przygotowali specjaliści,
    > a w przystanku partacze
    Eksperymenty były dwa.
    Jeden z błędnie skonstruowaną bombą, tak jak to zrobił sprawca.
    Drugi z poprawnie zbudowaną. W tym drugim przypadku z autobusu miały
    zostać tylko koła.

    Robert

  • 7. Data: 2017-03-21 10:13:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 21:08:51 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > W tym sklepie to nawet szyba nie wyleciała i bardziej był efekt
    > świetlny niż wybuchowy.
    > Kompletnie top nie pasuje do skali wybuchu w eksperymencie.

    Jak jest przestrzeń odpowiednio zamknięta i szczelna,
    to nawet zwarcie łukowe i odparowanie centymetra sześciennego miedzi
    potrafi podnieść ciśnienie o te ileśtam milibarów i ubić ludzi
    w pomieszczeniu. I będzie to bez żadnych efektów specjalnych...

    L.

  • 8. Data: 2017-03-21 11:25:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >szyba nie wyleciała i bardziej był efekt świetlny niż wybuchowy.
    >Kompletnie top nie pasuje do skali wybuchu w eksperymencie.

    Bo cos sp* i bomba nie wybuchla.

    W kwestii karnej sie liczy jednak usilowanie, oraz potencjalne
    mozliwosci bomby.

    J.

  • 9. Data: 2017-03-21 17:04:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Mar 2017 11:25:24 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo cos sp* i bomba nie wybuchla.
    > W kwestii karnej sie liczy jednak usilowanie, oraz potencjalne
    > mozliwosci bomby.

    To zaczyna przypominać kawał o bacy i aparaturze do bimbru.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-03-21 17:30:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 17:04:53 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > To zaczyna przypominać kawał o bacy i aparaturze do bimbru.

    Rozumiem, że jak półdebil zmontował bombę, która słabo działa
    i nie udało mu się nikogo zabić, powinno się go wypuścić i poczekać,
    aż zmontuje lepszą?

    L.