  • 1. Data: 2019-11-03 13:08:27
    Temat: Mapa OSM
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Zna ktoś może namiary na pobieralnie tytułowej, aktualnej CAŁEJ mapy
    Polski? Gdzie nie zajrzeć to oferują tylko regiony..

  • 2. Data: 2019-11-05 08:30:30
    Temat: Re: Mapa OSM
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 03.11.2019 o 16:00, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:
    > Trybun wrote...
    >
    > qrRrRrRrRwa je?ana rasa a słyszał o
    > *OsmAndMapCreator* !?!

    Coś w gardełko wpadło?  Nie chcę żadnej "mapcreatury" tylko namiary na
    całą mapę do pobrania.

  • 3. Data: 2019-11-05 21:53:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.11.2019 o 13:08, Trybun pisze:

    > Zna ktoś może namiary na pobieralnie tytułowej, aktualnej CAŁEJ mapy
    > Polski? Gdzie nie zajrzeć to oferują tylko regiony..

    a czy mógłby być substytut tego co chcesz w postaci mapy ump?
    ToMasz

  • 4. Data: 2019-11-06 12:17:39
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.11.2019 o 21:53, ToMasz pisze:

    > a czy mógłby być substytut tego co chcesz w postaci mapy ump?
    > ToMasz

    Nie, potrzebna jest w formacie .obf. I aktualna  Do niedawna były chyba
    ze trzy serwisy z których można był ściągnąć, teraz zabawiły się w
    chowanego. Kolega o nicku do niewypowiedzenia przypomniał mi o kreatorze
    map. Kiedyś używałem i był skuteczny, teraz nawet nie jest w stanie
    rozpakować fragmentu (rejonu) mapy. Proces dochodzi do połowy i wyrzuca
    błąd. Za słaby komputer? Dawniej robiłam to na kompie z jednordzeniowym
    procesorem i z 512MB RAMu. Zresztą i teraz Menedżer Zadań pokazuje
    zajętość procka i ramu poniżej 50%. Może to Win10 niezbyt dobrze
    współpracuje z Javą?

  • 5. Data: 2019-11-06 12:20:35
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.11.2019 o 10:37, nie ma ciula we wsi pisze:
    > Trybun wrote in message:
    > namiary na całą mapę do pobrania
    >
    > Buhaaaa, szukaj do USRANEJ śmierci!

    Bez obawy, nie jest to problem z tych "być albo nie być".

  • 6. Data: 2019-11-06 12:33:08
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.11.2019 o 12:17, Trybun pisze:

    > Nie, potrzebna jest w formacie .obf. I aktualna

    Tutaj masz mapę UMP w formacie .obf i aktualną. Oczywiście, to _nie
    jest_ mapa OSM...

    http://download2.ump.waw.pl/osmand/latest-night.zip

    MJ

  • 7. Data: 2019-11-06 13:00:35
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.11.2019 o 12:33, Michał Jankowski pisze:

    > Tutaj masz mapę UMP w formacie .obf i aktualną. Oczywiście, to _nie
    > jest_ mapa OSM...
    >
    > http://download2.ump.waw.pl/osmand/latest-night.zip
    >
    >   MJ

    Dzięki, ale chodzi o mapę OSM. UMP mam i korzystam, ale potrzebna jest
    też ta druga.