  • 1. Data: 2015-05-28 07:31:56
    Temat: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych map i nawigacji
    offline?

    System Android. Miałem Here, ale ich mapy zajmują więcej miejsca niż Maps.me, nie
    wiem jak z jakością, bo głównie używam onlineowych, jednak czasem trzeba obyć się bez
    dostępu do netu i co wtedy?
    Obie mapy wyglądają przyzwoicie, jednak nie wiem jak z ich dokładnością, czy
    możliwościami nawigacyjnymi. Może ktoś używa stale i może się podzielić wiedzą,
    ewentualnie może jest jeszcze coś ciekawszego, lepszego, na co warto zwrócić uwagę?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 2. Data: 2015-05-28 08:12:55
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.05.2015 o 07:31, szerszen pisze:
    > Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych map i
    nawigacji offline?
    umnie, galaxy s4, here wyświelta mapy... albo lepiej ikonkę auta,podaje
    komunikaty głosowe minimalnie za późno. jak jadę 40km/h przez miasto -
    spoko. ale jak mam zjechać z drogi szybkiego ruchu to przegapiam zjazdy
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-05-28 10:05:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...

> [...]
    > czy możliwościami nawigacyjnymi. Może ktoś używa stale i może się
    > podzielić wiedzą, ewentualnie może jest jeszcze coś > ciekawszego,

    Z map Nokii (Here) korzysta większość producentów nawigacji oraz Microsoft.
    Jeśli chodzi o ogólnoświatowe systemy to masz jeszcze do wyboru mapy Apple
    (kiepskie) oraz Google (bardzo dokładne, ale niewygodne bez internetu).

    IMO na Europę bez netu nie ma obecnie lepszego rozwiązania, a rozmiar to nie
    problem - kup większa kartę pamięci. Poza tym te mapy można ładować
    fragmentami - np. tylko północ Francji .

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2015-05-28 10:26:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    >Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych
    >map i nawigacji offline?

    Mapfactor. Mapy platne Tomtom, albo darmowe OSM. Aktualizacja czesto,
    mapy dosc male choc dokladne.

    Be on Road ... darmowe mapy OSM, ale aktualizacje juz rzadko. Pliki
    nieco wieksze niz w mapfactor.

    Osmand ... ostatnie wersje juz sie prawie nadaja do uzytku ..

    Gdzies mi sie jeszcze Navmii poniewiera.

    J.

  • 5. Data: 2015-05-28 11:20:01
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-28 o 07:31, szerszen pisze:
> [...]
    ewentualnie może jest jeszcze coś ciekawszego, lepszego, na co warto zwrócić uwagę?

    Automapa jest płatna ale jak narazie najlepsza jesli chodzi o offline.
    Można przed zaplanowaną wycieczką sciagnąć trial działający 7 dni za
    darmo (adres e-mail jest formą "rejestracji")

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 6. Data: 2015-05-28 11:26:36
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-28 o 11:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Automapa jest płatna ale jak narazie najlepsza jesli chodzi o offline.
    > Można przed zaplanowaną wycieczką sciagnąć trial działający 7 dni za
    > darmo (adres e-mail jest formą "rejestracji")

    Samą mapę (bez nawigowania) można używać bez ograniczeń czasowych,
    przynajmniej tak podaje producent.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.aqu
    rat.automapa&hl=pl

  • 7. Data: 2015-05-28 13:07:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 10:05:09 +0200
    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > IMO na Europę bez netu nie ma obecnie lepszego rozwiązania, a rozmiar to nie
    > problem - kup większa kartę pamięci. Poza tym te mapy można ładować
    > fragmentami - np. tylko północ Francji .

    Wiem że możńa fragmentami i wiem, że mogę sobie większa kartę sprawić ;)
    Jednak co do Here to używasz, czy nie, bo ToMasz narzeka na lagi w nich.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2015-05-28 13:07:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 10:26:34 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nieco wieksze niz w mapfactor.
    >
    > Osmand ... ostatnie wersje juz sie prawie nadaja do uzytku ..
    >
    > Gdzies mi sie jeszcze Navmii poniewiera.

    Dzięki, zerknę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 9. Data: 2015-05-28 13:33:36
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Ja uzywam i jest ok.
    Jedne zastrzezenie, ze nie da sie wstawic punktow trasy miedzy
    poczatkiem i koncem.
    W wersji webowej daje sie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 10. Data: 2015-05-28 14:28:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...

    > Wiem że możńa fragmentami i wiem, że mogę sobie większa kartę sprawić ;)
    > Jednak co do Here to używasz, czy nie, bo ToMasz narzeka na lagi w nich.

    Używam na co dzień zarówno na WP jak i na Androidzie.

    Żadnych lagów nie ma. Można jechać nie patrząc na ekran - komunikat jest
    wtedy gdy powinien.

    Pozdrawiam
    Ergie