  • 1. Data: 2018-01-25 13:42:39
    Temat: Martwa grupa?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Widzę, że tu już nikt prawie nie zagląda. Podobnie na server-side. Gdzie
    "po nowemu" dyskutujecie o problemach technicznych związanymi z WWW?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-25 14:39:03
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 25 Jan 2018 13:42:39 +0100, Marek S wrote:

    > Widzę, że tu już nikt prawie nie zagląda. Podobnie na server-side. Gdzie
    > "po nowemu" dyskutujecie o problemach technicznych związanymi z WWW?

    Ja męczę grupę pl.comp.lang.php :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2018-01-25 15:14:28
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 14:39, Roman Tyczka pisze:

    > Ja męczę grupę pl.comp.lang.php :-)

    PHP jeszcze żyje? :-)
    Czy pytasz na niej również o JS bez obawy, że z widłami się na Ciebie
    rzucą? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-25 15:29:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 25 Jan 2018 15:14:28 +0100, Marek S wrote:

    > PHP jeszcze żyje? :-)
    > Czy pytasz na niej również o JS bez obawy, że z widłami się na Ciebie
    > rzucą? :-)

    Zacząłem od PHP, ale pytam o JS i CSS także :-)
    Grupy powoli umierają, trzeba je reanimować, nawet obcą krwią, oby nie
    zdechły już teraz ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2018-01-25 16:40:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 15:29, Roman Tyczka pisze:

    > Zacząłem od PHP, ale pytam o JS i CSS także :-)
    > Grupy powoli umierają, trzeba je reanimować, nawet obcą krwią, oby nie
    > zdechły już teraz ;-)

    Pewnie i tak to nie pomoże skoro taki trend się tworzy. Zupełnie nie
    qmam dlaczego... Bo niby co? Programiści przestali mieć problemy? Albo
    mają je lecz z jakimś call center teraz się gada o nich? O ogłaszaniu
    ich na Facebooku nawet nie pomyślę :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-01-25 19:38:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/01/2018 03:40 PM, Marek S wrote:

> [...]
    > dlaczego... Bo niby co?  Programiści przestali mieć problemy? Albo mają je
    > lecz z jakimś call center teraz się gada o nich? O ogłaszaniu ich na

    Po wpisaniu frazy w google masz mase manuali prowadzacych krok po kroku, z
    video wlacznie, lub linki do forum o waskiej specjalizacji a na deser, nikt
    nie wymaga poprawnego kodowania i 80-cio znakowej lini w max. cztero
    liniowej sygnaturce, i tym podobnych... :)
    Sam zagladam na usenet tylko z przyzwyczajenia.

  • 7. Data: 2018-01-25 19:57:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 19:38, 2late pisze:

    > Po wpisaniu frazy w google masz mase manuali prowadzacych krok po kroku,
    > z video wlacznie, lub linki do forum o waskiej specjalizacji a na deser,
    > nikt nie wymaga poprawnego kodowania i 80-cio znakowej lini w max.

    No właśnie nie do końca. Np. zastrzelił mnie temat awersji engine'u JS
    do zmiennych prywatnych. W JS traktowane są one jako dziwoląg i trzeba
    uciekać się do sztuczek aby je zasymulować. Nigdzie w Google nie
    znalazłem odpowiedzi. Gdy zadałem pytanie na forum międzynarodowym o to,
    to spotkałem się ze zdziwieniem iż mam takowe potrzeby.

    Właśnie tworzę wątek na grupie PHP o tym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2018-01-25 20:09:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/01/2018 06:57 PM, Marek S wrote:

> [...]
    > się ze zdziwieniem iż mam takowe potrzeby.
    >
    > Właśnie tworzę wątek na grupie PHP o tym.

    Odnosilem sie ogolnie do usenetu, nie konkretnie tematyki tej grupy.
    W moim przypadku uzywam usenetu jako dobrej wrozby, jak tylko zadam na
    jakiejs grupie pytanie, zaraz znajduje rozwiazanie gdzies w sieci.
    Jakkolwiek to brzmi, jest prawdziwe. :)

  • 9. Data: 2018-01-25 20:24:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 20:09, 2late pisze:

    > Odnosilem sie ogolnie do usenetu, nie konkretnie tematyki tej grupy.

    No ja zrozumiałem. Również ogólnie usenet mam cały czas na myśli. Tylko
    informacyjnie (z zachętą dla Ciebie abyś skomentował tam moje
    doświadczenia) dodałem, że temat z Googli będę próbował na grupie PHP
    rozwiązać.

    > W moim przypadku uzywam usenetu jako dobrej wrozby, jak tylko zadam na
    > jakiejs grupie pytanie, zaraz znajduje rozwiazanie gdzies w sieci.
    > Jakkolwiek to brzmi, jest prawdziwe. :)

    Farciarz. Bo ja zawsze sobie wymyślam coś, czego Google nie poruszają :-D

    A wątek na PHP właśnie utworzyłem więc zapraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2018-01-25 21:36:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/01/2018 07:24 PM, Marek S wrote:

> [...]
    > rozwiązać.

    > Farciarz. Bo ja zawsze sobie wymyślam coś, czego Google nie poruszają :-D

    To chyba nie jest latwo.
    Nie mowie ze goole wszystko wyjasni ale przynajmniej naprowadzi na trop.
    Nieraz znajduje jakies stare receptury ktore i tak musze zaadaptowac do
    swoich warunkow.

    > A wątek na PHP właśnie utworzyłem więc zapraszam.

    W PHP to ja dlubalem ponad 10 lat temu.
    Zastanawiam sie dlaczego jeszcze nie odsubskrybowalem tej grupy :)