  • 11. Data: 2018-01-25 23:13:51
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2018-01-25, Marek S wrote:
    > Pewnie i tak to nie pomoże skoro taki trend się tworzy. Zupełnie nie
    > qmam dlaczego... Bo niby co? Programiści przestali mieć problemy? Albo
    > mają je lecz z jakimś call center teraz się gada o nich? O ogłaszaniu
    > ich na Facebooku nawet nie pomyślę :-D

    Grupy dyskusyjne maja dzis konkurencje: fora,facebook, G+.

  • 12. Data: 2018-01-25 23:51:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 23:13, Ziggy pisze:

    > Grupy dyskusyjne maja dzis konkurencje: fora,facebook, G+.

    Gdybym na swoim fejsie napisał, że mam problem z dziedziczeniem klas w
    JavaScript, to pewnie padłyby pytania, kim był nauczyciel tej ksywie i
    czy nie mogę ich dziedziczyć po kimś innym :-D

    Co do G+ to ... nie łapię? Chodzi o znalezienie tematycznej społeczności
    w nich? Raczej słabo to działa.

    Fora ok, może faktycznie zaczęły się rozwijać. Na świecie były od
    zawsze, u nas posprawdzam. Kiedyś pustynia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-01-26 10:31:14
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2018-01-25, Marek S wrote:

    > Gdybym na swoim fejsie napisał, że mam problem z dziedziczeniem klas w
    > JavaScript, to pewnie padłyby pytania, kim był nauczyciel tej ksywie i
    > czy nie mogę ich dziedziczyć po kimś innym :-D

    Sa chyba odowiednie grupy, kazdy jezyk programowania mozna znalezc.

    > Co do G+ to ... nie łapię? Chodzi o znalezienie tematycznej społeczności
    > w nich? Raczej słabo to działa.

    Dobrze dziala dla poslugujacych sie j.angielskim.

    > Fora ok, może faktycznie zaczęły się rozwijać. Na świecie były od
    > zawsze, u nas posprawdzam. Kiedyś pustynia.

    Fora sa rozwiniete od bardzo dawna, nie wiem czy jest jakikolwiek jezyk
    programowania ktory nie mialby swojej forumowej spolecznosci.

    BTW jeszcze dochodzi stackoverlow.

    Dzis Usenet ma te sama sytuacje co IRC, zipie dzieki drobnej grupie
    uzytkownikow majacych sentyment.

    Moze USENET potrzebuje modyfikacji i modernizacji by przyciagnac
    mlodszych.

  • 14. Data: 2018-01-26 14:24:45
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 26-01-2018 o 10:31, Ziggy pisze:

    > Sa chyba odowiednie grupy, kazdy jezyk programowania mozna znalezc.

    Jedyną adekwatną grupą dla JS/przeglądarki/itp u nas jest niniejsza.
    Zwróć uwagę, że ma mój wpis z 21go nikt nie odpowiedział. Na
    wcześniejsze też nie. Wcześniejsze wpisy od innych osób pochodzą z
    listopada 2017.

    > Dobrze dziala dla poslugujacych sie j.angielskim.

    Być może nie potrafię się posługiwać G+. Zerkałem na najliczniejszą z
    kilku społeczności wokół JS na G+ przed chwilą. To zlepek luźnych
    pomysłów na różne tematy różnych ludzi. Zawężenie wyszukiwania w obrębie
    społeczności do pojęcia JavaScript Classes dało kilka nic niewartych
    wpisów. Prenumerata czegoś takiego spowoduje iż będę dostawał
    powiadomienia w stylu "idę sobie ulicami NY i właśnie wpadłem na pomysł
    jak narysować kółko w SVG". Dla mnie to strata czasu. Może coś źle robię?

    > BTW jeszcze dochodzi stackoverlow.

    Korzystam. Tam najszybciej otrzymać pomoc.
    A'propos - działają Ci powiadomienia gdy ktoś odpisze? Mam ustawione na
    3hrs lecz g... dostaję, choć kupę innych pierdół stamtąd przychodzi mi
    emailem.

    > Moze USENET potrzebuje modyfikacji i modernizacji by przyciagnac
    > mlodszych.

    Zupełnie tego nie rozumiem. Owszem ma swoje wady (brak zdjęć,
    formatowania kodów itp) no ale działa super. Odpalasz czytnik i masz na
    dłoni wszystkie własne dyskusje na wszystkie tematy. Fora to trzeba
    wejść na URL #1...#N, logować się, wyklikać jakieś opcje by zobaczyć
    własne dyskusje a czasem nie da się ich zobaczyć w ogóle i trzeba szukać
    w wątkach po tytule jaki się nadało i mnóstwo innych przeszkód. Skąd
    zatem spadek popularności? Nie wiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2018-01-26 17:12:30
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 14:24, Marek S pisze:

> [...]
    > szukać w wątkach po tytule jaki się nadało i mnóstwo innych przeszkód.
    > Skąd zatem spadek popularności? Nie wiem...

    I wątki o strukturze listy na 150 stron. Wygodne jak jasna cholera...

  • 16. Data: 2018-01-26 20:54:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 26-01-2018 o 17:12, kriters pisze:

    > I wątki o strukturze listy na 150 stron. Wygodne jak jasna cholera...

    Widzę, że Thunderbirda używasz podobnie jak ja więc bez przesady. Jeśli
    czytnikiem są grupy Google, to wtedy masz rację. Nie da się korzystać z
    grup z takim zapleczem technicznym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2018-01-26 23:29:22
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 26 Jan 2018 14:24:45 +0100, Marek S wrote:

> [...]
    > własne dyskusje a czasem nie da się ich zobaczyć w ogóle i trzeba szukać
    > w wątkach po tytule jaki się nadało i mnóstwo innych przeszkód. Skąd

    I potrafią sobie nagle zniknąć zabierając w niebyt całą zawartość wraz z
    Twoim własnym potem i łzami.. nie, dzięki :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 18. Data: 2018-01-26 23:49:01
    Od: Ziggy <Z...@F...net>

    On 2018-01-26, Marek S wrote:

> [...]
    > Zwróć uwagę, że ma mój wpis z 21go nikt nie odpowiedział. Na
    > wcześniejsze też nie. Wcześniejsze wpisy od innych osób pochodzą z

    Bo nie ma takiej aktywnosci jak dawniej, wiekszosc grup nie jest juz
    aktywnych w ogole, a te aktywniejsze i tak nie sa tak aktywne jak jak w
    latach 90-tych.

> [...]
    > powiadomienia w stylu "idę sobie ulicami NY i właśnie wpadłem na pomysł
    > jak narysować kółko w SVG". Dla mnie to strata czasu. Może coś źle robię?

    Mozna sie nauczyc, a jak czegos nie ma to stworzyc.

> [...]
    > A'propos - działają Ci powiadomienia gdy ktoś odpisze? Mam ustawione na
    > 3hrs lecz g... dostaję, choć kupę innych pierdół stamtąd przychodzi mi

    Nie zwrocilem nawet uwagi, ja po prostu zagladam i patrze na
    powiadomienia na stronie.

> [...]
    > własne dyskusje a czasem nie da się ich zobaczyć w ogóle i trzeba szukać
    > w wątkach po tytule jaki się nadało i mnóstwo innych przeszkód. Skąd

    No Tobie pasuje, ale jak widzisz takich ludzi _DZIS_ jest garstka a dla
    wiekszosci USENET jest zbyt oldschoolowy choc i tak malo kto o nim wie.
    Moze jakby gdzies wspominac o grupach to by wiecej uzytkowkow bylo.

  • 19. Data: 2018-01-26 23:59:40
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/01/2018 10:49 PM, Ziggy wrote:
    > Bo nie ma takiej aktywnosci jak dawniej, wiekszosc grup nie jest juz
    > aktywnych w ogole, a te aktywniejsze i tak nie sa tak aktywne jak jak w
    > latach 90-tych.

    Moze sobie jakas pusta grupe zawlaszcze. Bede tam przesiadywal i robil co
    chcial. A jak ktos sie zjawi i zada pytanie to go obrzucam bluzgami.
    Teraz sie zastanawiam od ktorej grupy zaczac. Powoli bede przejmowal jedna
    po drugiej az zostane usenetowym mocarstwem.

  • 20. Data: 2018-01-27 12:44:18
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 20:54, Marek S pisze:

    > Widzę, że Thunderbirda używasz podobnie jak ja więc bez przesady.
    > Jeśli czytnikiem są grupy Google, to wtedy masz rację. Nie da się
    > korzystać z grup z takim zapleczem technicznym.

    Miałem na myśli fora na stronach www. Grupy dyskusyjne są (były) pod tym
    względem GENIALNE. Ale pokolenie facebooków tego nie zrozumie...