  • 1. Data: 2017-06-02 20:04:01
    Temat: Maszt gsm na szkole
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    w której uczą się wasze dzieci?

  • 2. Data: 2017-06-02 20:18:19
    Temat: Re: Maszt gsm na szkole
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 20:04, Bolko pisze:
    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    ja tak. na domu, to bym się zastanawiał, bo to mogą być dziesiątki lat
    ekspozycji. ale na szkole? maks 30 godzin tygodniowo przez maks 6 lat?

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-06-02 20:23:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 02 Jun 2017 20:18:19 +0200, w <ogs9uo$paf$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > maks 30 godzin tygodniowo przez maks 6 lat?

    Chyba 8 lat niestety.

  • 4. Data: 2017-06-02 20:32:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 20:04, Bolko pisze:
    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    Pewnie jeszcze badań amerykańskich naukowców nie ma ;-) ale na moje oko
    maszt nad głową to pikuś. Gorzej jest mieć maszt obok szkoły.

  • 5. Data: 2017-06-02 21:08:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5931af2a$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie jeszcze badań amerykańskich naukowców nie ma ;-) ale na moje oko maszt nad
    głową to pikuś. Gorzej jest mieć maszt obok
    > szkoły.

    Co złego czyni promieniowanie niskiej energii (bo niskiej
    częstotliwości -- niejonizujące) poza nagrzewaniem? Aby
    było jasne -- jedynie pytam.

    -=-

    IMO kiepskim rozwiązanie są skupiska ludzi -- choćby
    manifestacje uliczne, ale nawet hotele. ;)

  • 6. Data: 2017-06-02 21:46:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    w której uczą się wasze dzieci?
    ---
    A ile tańsze czesne ?

  • 7. Data: 2017-06-02 22:01:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

    :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2017-06-02 22:12:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

    :)
    ---
    Jak trzymają to bliska stacja bazowa spowoduje ograniczenie promieniowania
    komórki, ale ... jeśli szkoła jest na zadupiu to stacja będzie obejmowała
    większy obszar i bardziej promieniowała.

  • 9. Data: 2017-06-03 09:26:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 11:04:01 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    A czemu nie? Przy tak niskim natężeniu pola temperatura bardziej im
    skacze podczas klasówki :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-06-03 10:39:43
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2017-06-02 o 20:04, Bolko pisze:
    > Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
    > w której uczą się wasze dzieci?

    zdecydowanie tak, gorzej jest obok szkoły, a poz tym gimbaza dłużej je
    trzyma smartfony wypasione przy swoich uszach :)
    <M>