  • 1. Data: 2018-11-02 13:40:54
    Temat: Matryca LCD z monitora
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ktoś może wie czym się różni matryca LTM190EX-L01 z monitora 19" Iyama
    od matrycy LTM190EX-L21 z monitora 19" Samsung? Albo gdzie szukać danych
    matryc?
    Jesli tak to niech się ujawni i coś powie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-11-02 13:57:21
    Temat: Re: Matryca LCD z monitora
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-11-02 13:40, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > matryc?
    > Jesli tak to niech się ujawni i coś powie :)

    https://www.google.com/search?hl=pl&q=LTM190EX-L01%2
    0pdf

    https://archive.org/details/Panel_SAMSUNG_LTM190EX-L
    21_0/page/n11

    Khmm
    zanika umiejętność korzystania z wyszukiwarek?

    W.

  • 3. Data: 2018-11-02 14:07:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2018 13:57:21 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Khmm
    > zanika umiejętność korzystania z wyszukiwarek?

    Easy... :) Równolegle z zapytaniem na grupie pytam i wujka goo :)
    Oszczędność czasu.
    Jak popatrzeć tu:
    http://www.panelook.com/LTM190EX-L01_Samsung_19.0_LC
    M_overview_8082.html
    http://www.panelook.com/LTM190EX-L21_Samsung_19.0_LC
    M_overview_8083.html
    To jakoś nie widać różnic. No to czemu q... inna nazwa? Gdzieś, jakaś
    różnica musi być. No, jaka? Ma ktoś pomysł?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-11-02 14:50:19
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

> [...]
    > To jakoś nie widać różnic. No to czemu q... inna nazwa? Gdzieś, jakaś
    > różnica musi być. No, jaka? Ma ktoś pomysł?

    Może jedną wyprodukowała fabryka w prowincji seczuan, a druga w
    prowincji gandu? Albo zmienili coś w elektronice - inne elementy i jest
    to rev? Albo też seria produkcyjna. Albo i kombinacja tych elementów,
    albo jeszcze coś innego.

  • 5. Data: 2018-11-02 15:46:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2018 13:57:21 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

> [...]

    Przekopałem te datashety i ni cholery nie widzę powodu żeby jeden panel
    nie można było zastąpić drugim. Jak ktoś ma odrębne zdanie to niech
    mówi, bo zaraz kupuję... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-11-02 16:31:40
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 2 listopada 2018 14:07:52 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Easy... :) Równolegle z zapytaniem na grupie pytam i wujka goo :)
> [...]

    BLU interface model (wtf BLU pewnie zaraz jakiś łosiek wyskoczy z mordą
    że nie wiem co to BLU, mimo że łosiek sam nic nie napisał)
    1. BHSR-02VS-1 Type : WTB & WTW (wtw chyba będzie wire to wire)
    2. 35001HS-02L Wire to Board

    Musi jaka wtyczka, piszą o rastrze 3,5mm i 2pinach

  • 7. Data: 2018-11-02 17:48:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 08:31:40 -0700 (PDT),
    b...@g...com napisał(a):

> [...]
    > że nie wiem co to BLU, mimo że łosiek sam nic nie napisał)
    > 1. BHSR-02VS-1 Type : WTB & WTW (wtw chyba będzie wire to wire)
    Ja akurat nie wiem co to BLU, możesz podjaśnić?

    > Musi jaka wtyczka, piszą o rastrze 3,5mm i 2pinach
    1. Można sobie zrobić fajne zestawienie:
    http://www.panelook.com/modelcompare.php?ids=8082,80
    83
    Widać że wszystko identyczne z wyj. fragmentu o BLU :)
    2. Jak porównać zdjęcia zwłąszca tylnej strony paneli to widać że są
    identyczne :)
    3. W datashecie jest opis pinów wtyczki sygnałowej, są identyczne.
    4. Podnieciłem się niezdrowo bo gdzieś zobaczyłem że ktoś sprzedaje taką
    19" za 200 zł. Wszystko to okazało się bezprzedmiotowe bo można
    Syncmastera 930BF dostać za 80 zł a panel kosztuje 95 :)

    --
    Jacek
    I hate haters.