  • 21. Data: 2018-12-01 03:56:31
    Temat: Re: Mazda
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 15:31, s...@g...com pisze:

    > Oczywiscie. Ale gdzies jest jakis zloty srodek. Zrobienie dobrze progow to 500pln u
    blacharza (moze i drozej). Zrobienie ich samemu to 400 ale drugi juz tylko 150 bo
    szlifierka i inne narzedzia juz sa :)

    I same mi te progi zrobią? To kupię sobie i postawię obok samochodu :-)

  • 22. Data: 2018-12-01 03:59:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 21:16, s...@g...com pisze:

    > Choc sadze ze warto by bylo dzisiejsze auta z ich standardem, osiagami utrzymac
    dlugo.
    > Chcialem sie inicjalnie tu rozpisac czy bylbym szczesliwy w 20 letnim aucie
    segmentu B ale odpuscilem. W zamian zapytam:
    > Kupisz dzis auto, zalozmy ze nie gnijace, zalozmy ze bez dpf, dwumasy i podobnych
    problematycznych elementow. Takie zbudowane by trwac. Oszczedne nawet.

    > Za 20 lat, bedziesz nim jezdzic czy raczej bedziesz wolal elektryka?
    > Tak na codzien.

    Możnaby się jeszcze zapytać czy jak dzisiaj kupisz elektryka to będziesz
    nim chciał jeździć za 20 lat :-)

  • 23. Data: 2018-12-01 11:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > zbudowane by trwac. Oszczedne nawet.
    >
    > Za 20 lat, bedziesz nim jezdzic czy raczej bedziesz wolal elektryka?

    Wiesz, dzis jezdze czesto 18 letnim autem i w niczym mi to nie
    przeszkadza. Jedzie, dowozi mnie na miejsce tak samo jak nowe tylko
    kosztuje troche mniej.
    dodatkowo nie musze sie przejmowac jakimis "traceniami" parkingowymi itp.
    Czy za 20 lat sytuacja sie zmieni? Kto to wie :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się