  • 1. Data: 2018-09-21 01:30:32
    Temat: Mb/s
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Prędkość połączenia:

    ping
    7
    ms
    Pobieranie
    59,7
    Mbps
    Wyśyłanie
    9,8

    Ile to jest Mb/s? (karta sieciowa jest w takich jednostkach.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-09-21 02:48:38
    Temat: Re: Mb/s
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-20, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Wyśyłanie
    > 9,8
    >
    > Ile to jest Mb/s? (karta sieciowa jest w takich jednostkach.

    Mega-BIT/s. Podziel wszystko przez 8 i będziesz miała w
    megabajtach czyli tym czym się zwykle w języku potocznie-handlowym
    operuje.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-09-21 10:26:53
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Prędkość połączenia:
    >
    > ping
    > 7
    > ms
    > Pobieranie
    > 59,7
    > Mbps
    > Wyśyłanie
    > 9,8
    >
    > Ile to jest Mb/s? (karta sieciowa jest w takich jednostkach.
    >

    > --
    > animka

    Tyle samo. Mb/s = Mbps. Chyba, że chodziło Ci o MB/s.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 4. Data: 2018-09-21 15:10:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-21 o 01:30, Animka pisze:
> [...]
    > Wyśyłanie
    > 9,8
    >
    > Ile to jest Mb/s? (karta sieciowa jest w takich jednostkach.

    1000 bitów/s.

  • 5. Data: 2018-09-21 15:30:10
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 21.09.2018 o 15:10, Trybun pisze:

    > 1000 bitów/s.

    to by było 1kbit/s
    1000000 bit/s
    czyli 1000kbit/s
    czyli 1Mbit/s

  • 6. Data: 2018-09-21 15:39:27
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 21-09-2018 o 01:30, Animka pisze:
    > Prędkość połączenia:
    >
    > ping
    > 7
    > ms
    > Pobieranie
    > 59,7
    > Mbps
    > Wyśyłanie
    > 9,8
    >
    > Ile to jest Mb/s?

    Tyle samo.

    (karta sieciowa jest w takich jednostkach.

    Ethernetowe? w takich samych
    starsze 100Mbps(100Mb/s)
    nowsze 1000Mbps inaczej 1Gbps
    najnowsze 10Gbps(na razie drogie)

    miab

  • 7. Data: 2018-09-21 17:15:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 15:39, miab pisze:

    > Tyle samo.
    >
    > (karta sieciowa jest w takich jednostkach.
    >
    > Ethernetowe? w takich samych
    > starsze 100Mbps(100Mb/s)

    To by się nawet zgadzało. Taką mam kartę sieciową, a płacę za internet
    150 Mb/s.
    Powiedziano mi kiedyś, że dlatego nie mam internetu o szybkości 150 Mb/s
    bo nie mam karty sieciowej 1GB.
    Nie mam sił już pytać tego UPC dlaczego mam szybkość połączenia np. 59,7
    Mb/s, a nie chociaż ok. 100 Mb/s. Gdyby w teście wychodziło chociaż 20
    Mb/s więcej od 59,7 to bym tego tak nie roztrząsała. Nie ma nawet sensu
    wymieniac karty sieciowej (zintegrowana), bo też mnie będą kiwać.

    > nowsze 1000Mbps inaczej 1Gbps
    > najnowsze 10Gbps(na razie drogie)

    Dziękuję :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-09-21 17:20:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Mega-BIT/s. Podziel wszystko przez 8 i będziesz miała w
    > megabajtach czyli tym czym się zwykle w języku potocznie-handlowym
    > operuje.

    Dzięki. Po podzieleniu wychodzi maleńko i nie pasuje do karty sieciowej
    100 Mb/s.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-09-21 17:25:07
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 10:26, Marcin G. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Tyle samo. Mb/s = Mbps. Chyba, że chodziło Ci o MB/s.

    Nie moja karta sieciowa (stareńka) jest o szybkości 100 Mb/s.
    Czyli brakuje mi sporo (w/g testu) tej szybkości internetu od UPC. Płacę
    za 150 Mb/s, a nie dochodzi nawet do tej szybkości jaką ma moja karta.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-09-21 17:32:44
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 15:10, Trybun pisze:

    > 1000 bitów/s.

    Nie, nie o to mi chodziło, sorry. Chrzani mi się już w głowie od tych bitów.

    --
    animka