  • 1. Data: 2016-06-22 17:02:15
    Temat: Mecz - jak zdalnie nagrać ?
    Od: universis <u...@i...pl>

    Piszę o meczu Polska - Szwajcaria - 25.06.2016. Mecz będzie w godzinach
    w których pracuję. Zatem chciałbym jakoś go nagrać na kompie podczas
    mojej nieobecności w domu. Komputer - wychodząc do pracy mogę zostawić
    włączony ( tylko screensaver aktywny, hibernacja, uśpienie i stop dla
    dysku wyłączone będzie). Chodzi o nagranie z internetu na laptopie. Mam
    zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to
    wykorzystać ? Proszę o jakąś pomoc.

  • 2. Data: 2016-06-22 20:15:25
    Temat: Re: Mecz - jak zdalnie nagrać ?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 17:02, universis pisze:
> [...]
    > zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to

    A masz pewne źródło sygnału? Coś opłacone?

    jeśli nie musi być po polsku to może wystarczy to:
    http://www.fullmatchesandshows.com/
    Jest szansa że będzie cały :-)

  • 3. Data: 2016-06-22 20:31:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/06/2016 04:02, universis wrote:
> [...]
    > 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to wykorzystać

    Moze raczej poszukaj kogos kto nagrywa i udostepni ci potem. Jakies forum
    albo co...

  • 4. Data: 2016-06-22 21:18:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to

    A nie masz żadnego internetu w pracy/komórce, żeby chociażby
    TeamViewer'em wejść i kliknąć Record?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-06-22 21:32:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.06.2016 o 17:02, universis pisze:
> [...]
    > zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to
    mecz możesz oglądać na żywo na http://sport.tvp.pl/. są programy do
    przechwytywania całego pulpitu, albo okna. robiłem to kiedyś, ale nic
    nie pamiętam. tzn z pomoca grupy linuksowej napisałem skrypty, które się
    klikało - i audycja nagrywała się i tyle. JEdnak jak uruchomisz
    odtwarzanie meczu? Tego niewiem. a może masz jakiś tuner tv w kompie- to
    by znacznie uprościło sprawę

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-06-22 21:47:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-22 o 17:02, universis pisze:
    > mecz Polska - Szwajcaria - 25.06.2016
    Wpisz to co wyżej w wyszukiwarce YouTube na drugi dzień po meczu. Pewnie
    znajdziesz i sobie zapiszesz na dysku.
    Nie wiem jakiej używasz przeglądarki i jakie masz rozszerzenia
    zainstalowane. Ja używam, Firefox.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-06-22 21:50:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > laptopie. Mam zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to
    Np. mecz Polska Holandia jest.
    https://www.youtube.com/watch?v=vhWs7RqipKU

    Inne też znajdziesz.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-06-22 22:25:56
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
    > na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to

    Właśnie sobie uświadomiłem że mam tuner dvbt fergusona ze starszym
    procesorem który nie koduje nagrań.
    Trzeba nagrać w hd z naziemnej i jazda :-)

    PS. Tak mnie wkurza ta debilna ochrona praw autorskich. Żeby sobie nie
    można było nagrać meczu z kablówki i odtworzyć na tablecie, laptopie czy
    gdzie się tam chce.
    XXI wiek psia mać :-)

  • 9. Data: 2016-06-22 22:39:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-22 o 22:25, z pisze:

    > PS. Tak mnie wkurza ta debilna ochrona praw autorskich. Żeby sobie nie
    > można było nagrać meczu z kablówki i odtworzyć na tablecie, laptopie czy
    > gdzie się tam chce.
    > XXI wiek psia mać :-)

    Jak podpisywałeś umowę z takimi ograniczeniami to nie wkurzało ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-06-22 23:16:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 22:39, RadoslawF pisze:
    > Jak podpisywałeś umowę z takimi ograniczeniami to nie wkurzało ?

    Właśnie stoję przed wyborem czy UPC czy Orange. Jedni i drudzy kodują.
    Wybór między dżumą ze światłowodem a cholerą z modułem CI+ :-)

    Swego czasu zrobiłem wiele żeby nie iść z prądem. :-)
    Kupiłem specjalnie starszy model tunera żeby nie kodował oraz "tv na kartę"
    Tuner miał wejście na moduł CI a producent tunera oficjalnie deklarował
    że nie obchodzą go prawa autorskie nawet kanałów kodowanych odbieranych
    za pomocą modułu CI bo to sprawa producenta tego modułu.
    Żyć nie umierać.
    Ale...
    Weszły na rynek nowsze moduły Ci z +.
    Teraz mogę taki moduł sobie wsadzić ale nie tam gdzie bym chciał :-)

    Ale mecz reprezentacji polski mogę sobie nagrać i odtwarzać gdzie chcę.
    Jestem wolnym człowiekiem bez umowy z operatorem. Na razie wolnym ;-)