  • 1. Data: 2019-03-20 12:53:06
    Temat: Menele strzezcie sie !
    Od: p...@g...com

    https://www.dziennikwschodni.pl/moto/straznicy-miejs
    cy-testuja-elektryczne-bmw-podjada-bezszelestnie-do-
    pijacych-w-miejscu-publicznym,n,1000239419.html

  • 2. Data: 2019-03-20 13:36:08
    Temat: Re: Menele strzezcie sie !
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-20 o 12:53, p...@g...com pisze:
    > https://www.dziennikwschodni.pl/moto/straznicy-miejs
    cy-testuja-elektryczne-bmw-podjada-bezszelestnie-do-
    pijacych-w-miejscu-publicznym,n,1000239419.html

    Czekam na upowszechnienie się elektrycznych samochodów nie wiem, czy
    bardziej ze względu na brak wydalanych spalin, czy bardziej właśnie
    podoba mi się w nich, że nie robią tego wiejskiego ryku silnika.

  • 3. Data: 2019-03-20 14:18:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >https://www.dziennikwschodni.pl/moto/straznicy-miej
    scy-testuja-elektryczne-bmw-podjada-bezszelestnie-do
    -pijacych-w-miejscu-publicznym,n,1000239419.html

    Jakby nie kupowali diesli, to i benzynki sa ciche :-)

    Poza tym mozna podjechac rowerem, albo podejsc piechota :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-03-20 14:26:59
    Od: p...@g...com

    --Poza tym mozna podjechac rowerem, albo podejsc piechota :-)

    do menela ? a jak zacznie uciekac ? a tak podjezdzasz fura, razisz paralizatorem i
    menela pakujesz do bagaznika :-)

    https://expressilustrowany.pl/interwencje-pod-napiec
    iem-zobacz-jak-straznicy-miejscy-obezwladniaja-bandy
    te-paralizatorem-zdjecia-film/ar/13669474

  • 5. Data: 2019-03-20 22:47:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-20 13:36, Poldek wrote:
> [...]
    > bardziej ze względu na brak wydalanych spalin, czy bardziej właśnie
    > podoba mi się w nich, że nie robią tego wiejskiego ryku silnika.

    A ja na lato nie wiem, czy bardziej ze względu na ciepło, czy na
    dmuchawce, że latają.