  • 1. Data: 2014-09-23 15:36:41
    Temat: Menu Restauracja 365 obiadow
    Od: "news" <o...@3...pl>

    OFERTA OBIADOWA RESTAURACJI 365 OBIADÓW

    ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z USŁUG RESTAURACJI,,365 OBIADÓW" , KTÓRA MIEŚCI
    SIĘ PRZY ULICY WĄWOZOWEJ 31

    W NASZEJ OFERCIE POSIADAMY WYBÓR DAŃ TRADYCYJNEJ KUCHNI POLSKIEJ, DAŃ
    WEGETARIAŃSKICH ORAZ DAŃ BEZGLUTENOWYCH

    Menu 23.09.2014

    1.Pulpety w sosie pieczarkowym (do wyboru dodatki ziemniaki , ryż , kopytka
    ,
    kasza + surówka pekińska z porem , mizeria , pomidor z cebulką , marchewka z
    jabłkiem , surówka wietnamska)

    2.Pierś w sosie brokułowym(do wyboru dodatki ziemniaki , ryż , kopytka ,
    kasza +surówka pekińska z porem , mizeria , pomidor z cebulką , marchewka z
    jabłkiem , surówka wietnamska , )

    W cenie zestawu do wyboru zupa: rosół , pomidorowa lub kalafiorowa
    Dla wszystkich firm które nie skorzystały z oferty promocyjnej

    DANIE DNIA W CENIE 9,90ZŁ
    JEDNEGO DNIA

    Ceny regularne
    Zestawy dnia z zupą w cenie 14zł
    Drugie danie w cenie 12zł

    Powyżej 10 zestawów obiad dwudaniowy w cenie 12,60
    Powyżej 15 obiadów -obiad gratis

    PROMOCJA OBOWIĄZUJE SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE POD WSKAZANYM NIŻEJ NUMEREM
    TELEFONU LUB ADRESEM MAILOWYM

    Dodatkowo przy każdym zamówieniu powyżej 100zł powołując się na specjalne
    hasło mają Państwo specjalnie obniżone ceny (o haśle poinformuję
    telefonicznie)

    Naleśniki serem 2 sztuki ze śmietaną i cukrem dodatkowo do wyboru mus
    truskawkowy lub brzoskwinia w cenie 7,7

    Naleśniki ze szpinakiem zapiekane z mozzarellą 2 sztuki 7,7

    Pierogi z mięsem , ruskie , z serem oraz kapustą i grzybami 7sztuk ręcznie
    robionych w cenie 11,70

    Sałatka owocowa w cenie 7zł

    Sałatki grecka , z grilowanym kurczakiem , z tuńczykiem w cenie 12,9zł

    Jajka sadzone ze szczypiorkiem ziemniaki zsiadłe mleko w cenie 11 zł

    Placki ziemniaczane z sosem grzybowym/gulaszowym w cenie 14zł

    Placki ziemniaczane 3 sztuki w cenie 8zł

    Rosół , pomidorowa , zupa dnia 500ml w cenie 5zł

    Barszcz czerwony z krokietem lub uszkami w cenie 500ml 8zł

    Dowóz jest bezpłatny
    Ursynów powyżej 30zł
    Mokotów powyżej 30 zł
    Służewiec powyżej 70zł

    Pozdrawiam
    Beata Gandzel
    502548367
    mail o...@3...pl <mailto:ofertafirmy@kucharekszesc.pl>

  • 2. Data: 2014-09-23 15:55:32
    Temat: Re: Menu Restauracja 365 obiadow
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-23 15:36, Użytkownik news napisał:
> [...]
    > SIĘ PRZY ULICY WĄWOZOWEJ 31
    >
    > W NASZEJ OFERCIE POSIADAMY WYBÓR DAŃ TRADYCYJNEJ KUCHNI POLSKIEJ, DAŃ

    Drogie, niesmaczne, personel rąk nie myje po powrocie z toalety,
    nie polecam.

    > Dowóz jest bezpłatny
    > Ursynów powyżej 30zł
    > Mokotów powyżej 30 zł
    > Służewiec powyżej 70zł

    Skoro dowóz bezpłatny to czego dotyczy ten cennik ?

    No i właścicielka inteligentna inaczej lokalną usługę reklamuje
    na grupie ogólnokrajowej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-09-25 07:54:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-23 15:36, news pisze:
    > OFERTA OBIADOWA RESTAURACJI 365 OBIADÓW

    Syf, salmonella, e. coli, brudno, niesmacznie.

    newrom

  • 4. Data: 2014-09-25 08:02:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-23 o 15:36, news pisze:
    > OFERTA OBIADOWA RESTAURACJI 365 OBIADÓW
    >
    > ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z USŁUG RESTAURACJI,,365 OBIADÓW" , KTÓRA MIEŚCI
    > SIĘ PRZY ULICY WĄWOZOWEJ 31

    Byłem, próbowałem.
    Szpitalne jedzenie już mi lepiej smakowało.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-09-25 09:50:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-25 o 07:54, Roman Niewiarowski pisze:

    > Syf, salmonella, e. coli, brudno, niesmacznie.

    Potwierdzam. Restauracja 265 obiadów to wspomnienie z minionej epoki. We
    wnętrzu zapach gotowanych szmat, szyby przyciemnione od dymu
    papierosowego, brudne naczynia, aluminiowe widelce z połową zębów,
    jedzenie nieświeże, odgrzewane w mikrofalówce, gumowate. Napoje barwiona
    woda z mnóstwem konserwantów. W ogóle pomysł otwarcia gastronomii w
    takim budynku bez wcześniejszego odremontowania i usunięciu zapachu po
    byłej menelni to kretynizm. Kto by chciał tam przyjść. Nie wiem, może
    liczą na dowóz do klienta.

    Ogólnie tragedia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2014-09-26 02:05:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-25, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Syf, salmonella, e. coli, brudno, niesmacznie.

    A dowozie to juz w ogole tragedia, wszystko zimne a dostawca nie ma ani
    grosza zeby wydac.

    --
    Artur
    ZZR 1200