  • 1. Data: 2015-10-07 09:50:27
    Temat: Michelin CrossClimate
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Hej

    Jako że zarówno letnie jak i zimówki "skończyły" mi się w tym roku razem,
    postanowiłem zrobić to, z czym się noszę od dawna, czyli kupić "całoroczne".

    Dużo dobrych rzeczy czytałem o Michelin CrossClimate, które w tym roku weszły na
    rynek i zastanawia mnie ile w tym marketingu, a ile faktów.

    Ma ktoś je może założone i może coś wiecej napisać?
    Chodzi mi szczególnie o najpopularniejsze w Polsce warunki pogodowe, czyli takie
    które się właśnie zaczeły, czyli ani zimno, ani ciepło, trochę sucho, trochę mokro
    itd ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 2. Data: 2015-10-07 10:42:58
    Temat: Re: Michelin CrossClimate
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
> [...]
    >Chodzi mi szczególnie o najpopularniejsze w Polsce warunki pogodowe,
    >czyli takie które się właśnie zaczeły, czyli ani zimno, ani ciepło,

    Na rzetelne opinie to chyba z pol roku za wczesnie - bo moze bedzie
    mrozna zima.

    Pojawily sie testy ADAC na zime 2015/16
    https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/default
    .aspx

    Ale ... CrossClimate tam nie ma.
    Ciekawe ... ale moze uznali, ze wlasny marketing wystarczy.

    J.

  • 3. Data: 2015-10-07 10:58:30
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    .aspx

    > Ale ... CrossClimate tam nie ma.
    > Ciekawe ... ale moze uznali, ze wlasny marketing wystarczy.

    Ktos jeszcze wierzy w te ich testy? :)

  • 4. Data: 2015-10-07 11:23:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** szerszen pisze tak:

> [...]
    > pogodowe, czyli takie które się właśnie zaczeły, czyli ani zimno,
    > ani ciepło, trochę sucho, trochę mokro itd ;)

    W tej chwili to jeszcze letnie się sprawdzają.

    Kolega kupił 205/55 R16 ale on nie jeździ powyżej 140 więc pewnie nie
    będzie tu miarodajny ;)

    Miałem je w rękach, takie miękkie traktorki. W lecie na pewno nie będą
    tak szybkie i ciche jak letnie. Nie kupiłbym ich ze względu właśnie na
    lato. Moje obecne gładkie letnie są cudowne i to że jeżdziłem na
    wysokich mniej lub bardziej traktorkowatych bieżnikach to był błąd,
    teraz to wiem.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 5. Data: 2015-10-07 11:44:23
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 07.10.2015 o 09:50, szerszen pisze:
> [...]
    które się właśnie zaczeły, czyli ani zimno, ani ciepło, trochę sucho, trochę mokro

    ja kupiłem Verdestein Quattrac 3 do dwóch aut, na razie nie wiem jak na
    śniegu, ale na mokrym są dobre, na suchym ok. W rozmiarze 14" piszczą na
    suchym na zakrętach (Kangoo), w rozmiarze 225/55/16 w 230-konnym BMW na
    razie bez zarzutu

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-10-07 12:08:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    .aspx

    >Ktos jeszcze wierzy w te ich testy? :)

    No coz ... sami Niemcy chyba od lat niezbyt wierza, bo jakby wierzyli,
    to te gorsze opony szybko wypadlyby z rynku.
    A ciagle sa i to coraz wiecej.

    Choc kiedys policzylem na parkingu - krolowaly Continetale, sporo bylo
    Dunlop i Pirelli, a reszta to tak po jednym aucie ...

    J.

  • 7. Data: 2015-10-07 15:38:26
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 7 pazdziernika 2015 11:44:24 UTC+2 uzytkownik dddddddd napisal:

    > ja kupilem Verdestein Quattrac 3 do dwoch aut, na razie nie wiem jak na
    > sniegu, ale na mokrym sa dobre, na suchym ok.

    Ja na takich Quatracach jezdze 2 lata i jak dla mnie, to sa dobre w
    kazdych warunkach. Ale to opony caloroczne. A Michelin to "opona letnia
    z homologacja zimowa", czy jakos tak. Pewnie to marketingowy belkot,
    ktory ma na celu ukrycie faktu, ze Michelin jako jedyny nie oferowal
    dotychczas w Europie opon calorocznych i glupio im sie do tego faktu
    przyznac.

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2015-10-07 17:36:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > letnia
    > z homologacja zimowa", czy jakos tak. Pewnie to marketingowy belkot,

    Hm, ale to ma byc znakomita caloroczna opinia.
    Belkot - czy podkreslenie, ze na tym mozna tez jezdzic w krajach,
    gdzie wymagaja zimowych opon.

    > ktory ma na celu ukrycie faktu, ze Michelin jako jedyny nie oferowal
    > dotychczas w Europie opon calorocznych i glupio im sie do tego faktu
    > przyznac.

    Czy tak glupio ... w koncu to klient chce miec dwie dobre opony, a nie
    jedna do d* :-)

    Bo opony caloroczne jak najbardziej robi
    http://www.michelinman.com/US/en/tires/all.html#!fil
    ter/category:Passenger
    Car/Minivan|season:allseason

    ale w USA ...

    J.

  • 9. Data: 2015-10-07 18:20:20
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 7 pazdziernika 2015 17:36:45 UTC+2 uzytkownik J.F. napisal:

    > Czy tak glupio ... w koncu to klient chce miec dwie dobre opony, a nie
    > jedna do d* :-)

    Klienci kupili bajki o koniecznosci posiadania dwoch kompletow opon.
    No dobra, moze kiedys to nie byly bajki, bo producenci nie potrafili
    zrobic dobrych opon na kazde warunki, ale od wielu lat takie opony
    istnieja i sprzedaja sie coraz lepiej. Wiec Michelin postanowil wejsc
    w ten rynek, ale tak zeby nie byc tym ostatnim, ale tym pierwszym.
    To wszystko oczywiscie w Europie, bo USA to inna bajka...

    Pozdrawiam
    MK

  • 10. Data: 2015-10-07 18:48:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisal:

    >Klienci kupili bajki o koniecznosci posiadania dwoch kompletow opon.
    >No dobra, moze kiedys to nie byly bajki, bo producenci nie potrafili
    >zrobic dobrych opon na kazde warunki, ale od wielu lat takie opony

    No wiesz, klient powinien miec doswiadczenia z poprzednich lat, i
    wiedziec na co opony stac.
    I jakos jezdzili w zimie i po Zakopanem i po Karpaczu, o Warszawie to
    juz nie ma co wspominac ...

    >istnieja i sprzedaja sie coraz lepiej. Wiec Michelin postanowil wejsc
    >w ten rynek, ale tak zeby nie byc tym ostatnim, ale tym pierwszym.
    >To wszystko oczywiscie w Europie, bo USA to inna bajka...

    No ale teraz jest etykieta energetyczna, i na mokro maja klase A.
    A taka Debica navigator C do F.
    Choc prawde powiedzawszy to jakos nie czuje, zeby na wodzie sobie nie
    radzily..

    J.