  • 1. Data: 2020-03-30 03:11:51
    Temat: [Microcary] Nie samym Twizy człowiek żyje
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Przegląd kilku mikrokarów

    http://niusy.pl/@youtube.com/abe

  • 2. Data: 2020-03-30 10:46:55
    Temat: Re: [Microcary] Nie samym Twizy człowiek żyje
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
    > Przegląd kilku mikrokarów
    >
    > http://niusy.pl/@youtube.com/abe

    Strefę zgniotu z przodu mają w bagażniku... :-)
    T.

  • 3. Data: 2020-03-30 10:50:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
    > Przegląd kilku mikrokarów
    >
    > http://niusy.pl/@youtube.com/abe

    https://www.youtube.com/watch?v=ZkXq44hGeEE

    T.

  • 4. Data: 2020-03-30 10:55:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    http://triggo.city/#1

  • 5. Data: 2020-03-30 22:15:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-30 10:50, T. wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=ZkXq44hGeEE

    No jest taki polski rozszerzany, ale ja nie widzę w tym sensu. Zmienny
    rozmiar utrudnia mierzenie samochodu, komplikuje znacznie konstrukcję a
    optymalna szerokość Twizy jakoś broni się.

  • 6. Data: 2020-03-31 07:43:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-30 o 22:15, kk pisze:
    > Zmienny rozmiar utrudnia mierzenie samochodu

    Ty to jesteś gość i Twój "samochód" też ;-)

  • 7. Data: 2020-03-31 16:48:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-31 07:43, z wrote:

    > Ty to jesteś gość i Twój "samochód" też ;-)

    Ale co, nie rozumiesz, że wysuniętym kołem możesz na coś albo na kogoś
    najechać? To kup sobie Twizy.

  • 8. Data: 2020-03-31 16:51:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-30 10:46, T. wrote:

    > Strefę zgniotu z przodu mają w bagażniku... :-)
    > T.

    Który? Pokaz film i podaj w której minucie.

  • 9. Data: 2020-04-02 15:44:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > No jest taki polski rozszerzany, ale ja nie widzę w tym sensu. Zmienny
    > rozmiar utrudnia mierzenie samochodu, komplikuje znacznie konstrukcję a
    > optymalna szerokość Twizy jakoś broni się.

    Ja to rozumiem, że jeździ się cały czas na szerokim ustawieniu. Zwężenie
    wykonuje się tylko przy wjeżdżaniu na wąskie miejsce parkingowe itp.
    A że konstrukcję komplikuje, to normalne.

  • 10. Data: 2020-04-03 20:24:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-02 15:44, Poldek wrote:

    > Ja to rozumiem, że jeździ się cały czas na szerokim ustawieniu. Zwężenie
    > wykonuje się tylko przy wjeżdżaniu na wąskie miejsce parkingowe itp.

    Nie bardzo. Chodzi o względnie normalne jeżdżenie. Że niby w mieście
    można wciskać się między samochody. Ciekawe gdzie. Parkowanie oczywiście
    też by mogło być, ale ograniczeniem są drzwi innych samochodów. Jak
    TWizy ma drzwi podnoszone tak te inne samochody otwierane. Mogę
    przytulić się do drzwi innego samochodu gdzie ma drzwi pasażera, ale od
    strony kierowcy muszę zostawić normalny odstęp.

    > A że konstrukcję komplikuje, to normalne.

    No normalne. I tej komplikacji nie chcemy, to normalne.