  • 1. Data: 2017-05-16 22:25:44
    Temat: Microsoft Edge Debugger z błędami?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Jest w sieci artykuł:
    https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/f12-
    devtools-guide/debugger

    Zwróćcie uwagę na ikonki po tej fioletowej (obsługa wyjątków). Dwie
    kolejne odpowiadają za formatowanie kodu. Ja ich nie mam (W10 Pro x64).
    A jak u Was?

    Druga sprawa, gdy debugujemy kod w postaci:

    function costam(id)
    {
    (...)
    for(i=0; i<3; i++)
    {
    //id tu jest "undefined"
    }
    }

    Czy takie cuda tylko u mnie? console.log(id) umieszczone w pętli zwraca
    poprawną wartość. Jedynie debugger uważa, że zmienna id nie istnieje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek