  • 1. Data: 2020-05-31 23:50:31
    Temat: Międzynarodowy znak ...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia
    mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

  • 2. Data: 2020-06-01 05:16:52
    Temat: Re: Międzynarodowy znak ...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 May 2020 23:50:31 +0200, kk napisał(a):

    > Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    > wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia
    > mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

    Najwyraźniej zasłużyłeś jadąc mu na zderzaku i świecąc w lusterko.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-06-01 10:20:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-31 o 23:50, kk pisze:

    > Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    > wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia
    > mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

    Może pomylił cię z kimś innym, kogo nie lubi. A może raziłeś przez
    lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu
    długimi?

  • 4. Data: 2020-06-01 10:34:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2020 10:20:39 +0200, Poldek napisał(a):

    > Może pomylił cię z kimś innym, kogo nie lubi. A może raziłeś przez
    > lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu
    > długimi?

    Albo wyprzedził nie używając migacza :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-06-01 11:07:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-01 05:16, Jacek Maciejewski wrote:

    > Najwyraźniej zasłużyłeś jadąc mu na zderzaku i świecąc w lusterko.

    Kiedy właśnie nie. Jakiś mentalny problem raczej.

  • 6. Data: 2020-06-01 11:11:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-01 10:20, Poldek wrote:

    > Może pomylił cię z kimś innym, kogo nie lubi.

    To trochę nie ogarniam. Chce komuś pokazać, że go nie lubi by ...

    > A może raziłeś przez
    > lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu
    > długimi?

    Nie wydaje się.

  • 7. Data: 2020-06-01 11:24:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    >wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę
    >wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

    A czym jezdzisz - moze cie za policjantow wzial.

    Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-06-01 12:18:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-01 10:34, Jacek Maciejewski wrote:

    > Albo wyprzedził nie używając migacza :)

    Albo nie miał bereta

  • 9. Data: 2020-06-01 12:37:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/05/2020 22:50, kk wrote:
    > Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    > wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia
    > mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

    Powszechne w UK jak w mniemaniu wyprzedzanego usiadziesz mu za blisko na
    dupie, a:
    - on juz przeciez jedzie 70mph (wyprzedza tego co jedzie 68)
    - on wyprzedza zestaw ktory jedzie 60mph z predkoscia 62mph, a policja
    trabi, ze limit predkosci to nie target, ktory masz osiagnac wiec sie
    pierdol.
    - masz lepsze auto (tak ten problem tez wystepuje poza krajem kwitnacej
    cebuli)

  • 10. Data: 2020-06-01 13:33:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo
    > wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia
    > mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

    Jeśli jesteś pewien, że nic nie zrobiłeś, nie waliłeś mu długimi, nie
    siedziałeś na zderzaku itd., to czub. Nie ma co się zastanawiać, nie
    ma tu drugiego dna.

    Nie żebym usprawiedliwiał środkowy palec w powyższych przypadkach.

    --
    Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
    kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania.