  • 1. Data: 2003-12-25 18:20:30
    Temat: Miejsce na stronę...
    Od: a...@o...pl

    Witam! Nie wiem czy trafiłam na odpowiednie forum, ale... już się stało ;). Mam
    małą proźbę... moglibyście polecić mi jakąś stronę (najlepiej zagraniczną),
    która oferowałaby darmowy hosting (dostępny z całego świata), bez bannerów i
    limitu transferu? Za to miejsca na pliki może być naprawdę bardzo mało (1-2 mega
    wystarczy :). Z góry wielkie dzięki!!! Pozdrawiam!

    alice

  • 2. Data: 2003-12-25 21:14:20
    Temat: Re: Miejsce na stronę...
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
> [...]
    (1-2 mega
    > wystarczy :). Z góry wielkie dzięki!!! Pozdrawiam!

    nie ta grupa szanowny kolego :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 3. Data: 2003-12-25 22:18:23
    Od: a...@o...pl

    > nie ta grupa szanowny kolego :)

    Przede wszystkim to koleżanko, nie kolego :)! Hmm... więc może mnie nakierujesz
    jaka bedzie właściwa?

  • 4. Data: 2003-12-25 22:22:16
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Użytkownik [a...@o...pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

> [...]
    > z całego świata), bez bannerów i limitu transferu? Za to miejsca na
    > pliki może być naprawdę bardzo mało (1-2 mega wystarczy :). Z góry

    Proszę: http://www.tripod.lycos.com/

    A na przyszłość to polecam www.google.pl i poszukanie we własnym zakresie
    :).
    owz@[antyspam]sciaga.pl

  • 5. Data: 2003-12-26 13:49:29
    Od: a...@o...pl

    > Proszę: http://www.tripod.lycos.com/

    Prosiłam bez żadnych bannerów, ale ok, dzięki :). Dam sobie jakoś radę. Pozdrawiam!

    alice

  • 6. Data: 2003-12-27 00:03:23
    Od: tm <m...@p...fm>

    On 26 Dec 2003 14:49:29 +0100, a...@o...pl wrote:

    > Prosiłam bez żadnych bannerów, ale ok, dzięki :). Dam sobie jakoś radę. Pozdrawiam!

    Chyba nie ma oferty, która spełniałaby twoje wymagania. Zwykle strony
    darmowe posiadają limit transferu oraz bannery. Republika w wersji
    płatnej nie ma bannerów (ale limit tak) i kosztuje kilkadziesiąt zł
    rocznie, podobnie webpark.pl - jeśli komuś bardzo zależy, to wydanie
    takiej kwoty raz na rok nie powinno stanowić problemu. Nie wyobrażam
    sobie, żeby jakaś firma oficjalnie napisała w regulaminie darmowych
    kont, że daje nieograniczony transfer.

    --
    Tom