  • 1. Data: 2019-02-02 12:05:42
    Temat: Mierniczek na USB się rozjeżdża?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Kupiłem od majfrendów ze 3 lata temu taki prościutki miernik wtykany
    w gniazdo USB. Obecnie, mimo nieobciążenia wyjścia, wskazuje mi
    pobór prądu 0.02A. Dotąd było oczywiście 0.00A

    Ktoś coś podobnego odnotował w swoim? Kupić nowy, czy da się to
    naprawić? Coś się rozjechało?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2019-02-06 16:17:45
    Temat: Re: Mierniczek na USB się rozjeżdża?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2019-02-02 o 12:05, Zbynek Ltd. pisze:
    > Kupiłem od majfrendów ze 3 lata temu taki prościutki miernik wtykany w
    > gniazdo USB. Obecnie, mimo nieobciążenia wyjścia, wskazuje mi pobór
    > prądu 0.02A. Dotąd było oczywiście 0.00A

    Instrukcja kalibracji zerowego prądu jest np. tutaj:

    https://tinyurl.com/ycgvrk5z

    http://gotronik.com/2016/05/13/instrukcja-obslugi-mi
    ernika-pradu-napiecia-portu-usb/

  • 3. Data: 2019-02-06 23:44:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Netx napisał(a) :

    > Instrukcja kalibracji zerowego prądu jest np. tutaj:
    >
    > https://tinyurl.com/ycgvrk5z
    >
    > http://gotronik.com/2016/05/13/instrukcja-obslugi-mi
    ernika-pradu-napiecia-portu-usb/

    Wow. Niezłe, że tak można tym sterować. Dziękuję za podpowiedź.

    Szkoda, że u mnie nie działa. Mam wskaźnik z 2 cyframi prądu po
    przecinku, nie z 3. Nie mam też pamięci.
    U mnie działa tylko odwrócenie ekranu. Nic nie daje wciskanie na
    długo, krótko, jeden raz, wiele razy, itd. itp.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65