  • 1. Data: 2016-06-29 14:50:29
    Temat: Miganie ledem na stadionie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Słyszałem opowieść, że w Łodzi na jakimś stadionie wszystkie komórki
    kibiców (dzięki dedykowanej aplikacji) migają ledem od aparatu foto w
    synchronizowanym rytmie. Ktoš może zna szczegóły jak to zastało
    zaimplentowane?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-06-29 14:56:05
    Temat: Re: Miganie ledem na stadionie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > kibiców (dzięki dedykowanej aplikacji) migają ledem od aparatu foto
    > w synchronizowanym rytmie. Ktoš może zna szczegóły jak to zastało

    Jeśli dzięki dedykowanej aplikacji, to obstawiam, że dedykowana aplikacja
    miga diodą zgodnie z harmonogramem. Wcześniej zaprogramowanym, lub branym
    na bieżąco z sieci. Dedykowane aplikacje tak robią, nie ma nad czym się
    zastanawiać. Gdyby migały bez niczyjej pomocy -- to by dopiero było ciekawe.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-06-29 16:39:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jun 2016 14:56:05 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
    się
    > zastanawiać. Gdyby migały bez niczyjej pomocy -- to by dopiero było

    Tyle to ja się domyślam, pytam o szczegóły.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-06-29 17:54:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:

    >Tyle to ja się domyślam, pytam o szczegóły.

    A co - chcesz sie wlamac do systemu i migac calym stadionem ? :-)

    Ciekawe byloby zorganizowanie takiej sieci w oparciu o Bluetooth -
    wezly sa odpowiednio blisko polozone ...

    J.

  • 5. Data: 2016-06-29 18:02:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jun 2016 17:54:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawe byloby zorganizowanie takiej sieci w oparciu o Bluetooth -
    > wezly sa odpowiednio blisko polozone ...

    I masakryczny delay między nimi.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-06-29 18:29:00
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 29.06.2016 17:54, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    rada.pl...

    > A co - chcesz sie wlamac do systemu i migac calym stadionem ? :-)
    >
    > Ciekawe byloby zorganizowanie takiej sieci w oparciu o Bluetooth - wezly
    > sa odpowiednio blisko polozone ...

    A po co? "Każda" komórka ma dziś internet. Nawet jeśli GSM i pochodne
    nie dają sygnału czasu, można go siecią przesłać w zupełnie
    wystarczającej dokładności (choć lepiej synchronizować się
    przed meczem).

    Znaqcznie łatwiej zaprogramować. A koszt, parę groszy na uczestnika,
    przeżyją.

    pzdr
    bartekltg

  • 7. Data: 2016-06-29 19:26:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > I masakryczny delay między nimi.

    Fajna fala by wyszła.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 8. Data: 2016-06-29 19:27:15
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > I masakryczny delay między nimi.

    fala meksykanska by wyszla;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2016-06-29 19:37:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup
    On 29.06.2016 17:54, J.F. wrote:

    >A po co? "Każda" komórka ma dziś internet.

    A chocby po to, zeby nie migac w calym miescie, tylko na stadionie.

    P.S. jak sieci sobie radza - moze byc internet dla 40 tys telefonow
    zarejestrowanych w jednym BTS/nodzie czy jak to sie teraz nazywa ?
    No powiedzmy choc 10 tys, bo wszak 4 operatorow.

    A jak juz bedzie 10 tys klientow ... to nie bedzie "masakrycznych
    opoznien", nawet zakladajac, ze aplikacja np raz na 30s wysyla pakiet
    i otrzymuje harmonogram migania ?

    >Znaqcznie łatwiej zaprogramować.

    Czekaj, juz sie kiedys chyba pytalem - proxy operatora moze utrzymywac
    40 tys otwartych polaczen ?
    Kazde polaczenie powinno miec inny nr portu wychodzacego, wiec 40 tys
    sie jeszcze zmiesci, ale lepiej by bylo rozdzielic na wiele nr IP.

    No - polaczenie niby nie musi byc stale - zapytac i zamknac ...

    J.

  • 10. Data: 2016-06-29 19:59:03
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 29.06.2016 19:37, J.F. wrote:

    > A chocby po to, zeby nie migac w calym miescie, tylko na stadionie.

    O czym Ty mówisz? Aplikacje instaliuje ten, kto che mrugać. Pewnie
    musi ją aktywować przd samym aktem.

> [...]
    >
    > A jak juz bedzie 10 tys klientow ... to nie bedzie "masakrycznych
    > opoznien", nawet zakladajac, ze aplikacja np raz na 30s wysyla pakiet i

    Przecież wspomniałem o tym problemie i jego rozwiązaniu w poprzednim
    poście. Potrzebujesz ściągnać aplikację i zsynchronizować zegar,
    możęsz to zrobić godzinę przed meczem.

    pzdr
    bartekltg