  • 21. Data: 2020-01-19 13:44:52
    Temat: Re: Mikroskop do amatorskiego BGA
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 18.01.2020 o 23:38, sundayman pisze:
    [...]
    > A - dodam jeszcze, bo to chyba też warte polecenia.
    > Otóż jest taki wynalazek :
    >
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=15
    822945#15822945

    Cytat: "Ale gdybyś się na to rozwiązanie zdecydował, to pamiętaj, że
    tylko lampy z projektorów typu DLP nadają się do tego celu - mają
    reflektor epileptyczny"

    ;-)

  • 22. Data: 2020-01-19 17:29:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/01/2020 02:46, sundayman wrote:
    > Parę miesięcy temu kupiłem to;
    > https://pl.aliexpress.com/item/33024948474.html?spm=
    a2g0s.9042311.0.0.6bca5c0fDsfBPZ
    > [ciach]

    Dzięki za szczegóły. Brałem pod uwagę równiez i ten mikroskop, niepokoi
    mnie kiepska budowa ramienia i brak stabilności. Zaś najbardziej mnie
    nęka brak możliwości pomacania w sklepie przed zakupem ;)

    Chwilowo jestem w zawieszeniu, głównie z powodu miernej ilości rencenzji
    różnych modeli więc dzięki za cenne informacje.

  • 23. Data: 2020-01-20 07:13:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dzięki za szczegóły. Brałem pod uwagę równiez i ten mikroskop, niepokoi
    > mnie kiepska budowa ramienia i brak stabilności. Zaś najbardziej mnie
    > nęka brak możliwości pomacania w sklepie przed zakupem ;)

    Możesz macać u mnie, jeśli masz niedaleko ( miasto UĆ ).

  • 24. Data: 2020-01-20 09:49:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-20 o 07:13, sundayman pisze:

    kiepska budowa ramienia i brak stabilności. Zaś najbardziej mnie nęka brak możliwości
    pomacania w sklepie przed zakupem ;)

    > Możesz macać u mnie, jeśli masz niedaleko ( miasto UĆ ).

    Daleko
    https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C4%87

  • 25. Data: 2020-01-20 09:53:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Monday, January 20, 2020, 9:49:18 AM, you wrote:

    kiepska budowa ramienia i brak stabilności. Zaś najbardziej mnie nęka brak możliwości
    pomacania w sklepie przed zakupem ;)
    > Daleko
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C4%87

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2020-01-20 21:54:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/01/2020 07:13, sundayman wrote:
    > Możesz macać u mnie, jeśli masz niedaleko ( miasto UĆ ).

    Dzięki, to jednak kilkaset ode mnie. Nie dośc że daleko to jest
    niezerowa szansa na trafienie w Bałuty. O nie nie nie :D

  • 27. Data: 2020-01-21 01:12:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Daleko
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/U%C4%87

    Kuśwa. To ci niespodzianka. To by wyjaśniało parę rzeczy dookoła.

  • 28. Data: 2020-01-21 01:14:33
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > niezerowa szansa na trafienie w Bałuty. O nie nie nie :D

    Nie bądź miętki. Kto przeżyje na Bałutach ten sobie wszędzie poradzi.
    Survival dla prawdziwego mężczyzny.

  • 29. Data: 2020-01-21 01:20:32
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=4XinI_LLpuM