  • 1. Data: 2014-08-01 21:03:06
    Temat: Mille -- i jego dyspozycyjność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    2014-08-01, 14:30

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Uprzejmie informuję, że z danych zawartych w systemie
    bankowym wynika, iż nie bierze Pan udziału w obecnej
    promocji Konta Oszczędnościowego. W związku z tym Pana
    środki oprocentowane są standardowo, w wysokości 1,6%.

    W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji.

    Z poważaniem,
    Anita Skwarzec
    Departament Bankowości Elektronicznej

    Bank Millennium S.A.
    Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
    TeleMillennium: 801 331 331

    -=-

    Słaba ta dyspozycyjność. :)

    -=-

    2014-08-01, 15:04

    Odpowiedź Państwa jest bezwartościowa. Potrafię policzyć, ile
    dali Państwo odsetek, ale nie rozumiem, jakiego (wg Was)
    warunku nie speniłem.

    LC

    -=-

    Od 15:04 brak odpowiedzi ze strony banku, choć niby analiza
    sytuacji została przeprowadzona jeszcze przed godziną 14:30.

    -=-

    Moje pytanie zadałem o godzinie 04:04:

    2014-08-01, 04:04

    Moim zdaniem 4% rocznie od niemal 25 tysięcy to
    więcej niż 33,98 pln, a tyle mi Państwo dopisali.

    Dlatego 'niemal 25 tysięcy', bo na koncie Dobrym
    bywało różnie, przez co różnie liczone były ,,nowe''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-08-02 15:20:30
    Temat: Re: Mille -- i jego dyspozycyjność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrgoa3$9h0$...@n...news.atman.pl

    Przed chwila wysłałem do millego kolejny list:

    Odpowiedź Państwa jest bezwartościowa. Potrafię policzyć, ile dali
    Państwo odsetek, ale nie rozumiem, jakiego (wg Was) warunku nie
    spełniłem. Zanim skończyła się jedna promocja z kontem Oszczędnościowym
    powiązanym z kontem 360 stopni, pojawiła się kolejna promocja (nieco inna,
    bo pułap wcześniejszej ustawiony był na 25 tysięcy złotych, zaś pułap
    kolejnej był ustawiony na 50 tysięcy złotych), ale nie oznacza to
    wygaśnięcia poprzedniej promocji. Podobnie rozpoczęliście kolejne
    promowanie lokaty Mobilnej, choć poprzednia promocja lokaty Mobilnej
    nie została zakończona.

    LC