  • 1. Data: 2016-12-03 17:42:02
    Temat: Millennijna rejestracja SIMki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie udała się rejestracja SIMki Virgin -- oficjalnie bank Millennium
    nie oferuje tego. Bezproblemowo powiodła się rejestracja SIMki Play.

    Jeszcze mam jedną z Play i kilka ;) z Virgin...

    Na razie korzystam ze 100 GB Pomarańczy, następnie zamierzam skorzystać
    albo z bonusów Play, albo od razu numer przenieść do Orange -- na
    bezpłatny parking strzeżony. :)

  • 2. Data: 2016-12-04 09:51:14
    Temat: Re: Millennijna rejestracja SIMki...
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Na razie korzystam ze 100 GB Pomarańczy, następnie zamierzam skorzystać
    > albo z bonusów Play, albo od razu numer przenieść do Orange -- na

    Możesz jaśniej, co to znaczy "nie udała się", i co do tego ma jakiś bank?

  • 3. Data: 2016-12-04 17:12:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5843d8fd$0$647$6...@n...neostrada.pl

    > Możesz jaśniej, co to znaczy "nie udała się", i co do tego ma jakiś bank?

    Bank Millennium oferuje pośrednictwo rejestracyjne,
    ale akurat nie w wypadku Virgin Mobile.

    -=-

    Teraz chyba masz dobrze, bo Orange daje 100 GB miesięcznie
    za rejestrację a rejestrować można nawet to, czego nie ma. ;)

    Ja bezproblemowo ciągnę z Orange LTE.

    -=-

    Bywa, że Dunaj (mój stacjonarny dostawca dostępu
    do netu) też startuje -- na chwil kilka...
    (funkcjonuje przez chwil kilka, po czym gaśnie...)

    -=-

    W końcu września 2002 roku, po prelekcji, tematem której były
    różne DSLe, uznałem, że czas drucianego netu w Polsce dobiega
    końca -- zaczyna się era ;) netu komórkowego...

    Minęło sporo czasu, ale wreszcie w Polsce jest powszechny
    i chyba całkiem tani LTE. W Azji jest już piąta generacja. :)
    U nas na razie pokutuje polityka wspierania Solorza Żaka.

  • 4. Data: 2016-12-04 23:49:34
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Bank Millennium oferuje pośrednictwo rejestracyjne,
    > ale akurat nie w wypadku Virgin Mobile.

    Ale czemu?

  • 5. Data: 2016-12-05 10:49:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > i chyba całkiem tani LTE. W Azji jest już piąta generacja. :)
    > U nas na razie pokutuje polityka wspierania Solorza Żaka.

    A pies tam trącał ich pośrednictwo. Nawet w mikroskopijnym pobliskim
    miasteczku jest chyba z dziesięć punktów w których można zarejestrować
    kartę VM. A poza tym można za pośrednictwem kuriera.

    Co to znaczy bezproblemowo? U mnie na dzień dzisiejszy LTE KAŻDEGO
    operatora to wielkie problemy aby osiągnąć maximum 1/10 deklarowanej
    prędkości. A więc zamiast wprowadzać 5ą, czy 10tą papierową generacje
    niech operatorzy dadzą choćby połowę deklarowanej dzisiaj prędkości.

  • 6. Data: 2016-12-05 14:49:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]
    > prędkości. A więc zamiast wprowadzać 5ą, czy 10tą papierową generacje
    > niech operatorzy dadzą choćby połowę deklarowanej dzisiaj prędkości.

    Wolę połowę z 600 Mb/s niż pełne 300 kb/s.
    Przyznaję, że momentami LTE z Orange spada
    u mnie do kilku Mb/s, ale nie trwa to długo.

  • 7. Data: 2016-12-05 15:49:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

    > Ale czemu?

    to specjalnie, żeby Eneuel miał o co marudzić

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-12-05 17:10:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Wolę połowę z 600 Mb/s niż pełne 300 kb/s.
    > Przyznaję, że momentami LTE z Orange spada
    > u mnie do kilku Mb/s, ale nie trwa to długo.

    Pewnie w mieście lepiej to wygląda jak u mnie. Jednak jakby na to nie
    patrzeć operatorzy oszukują klientów. Np. dlaczego ja mam inwestować w
    gw*no zwane LTE, skro to łącze nie jest mi w stanie zapewnić prędkości
    porządnego 3g?

  • 9. Data: 2016-12-08 19:38:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.12.2016 o 23:49, PlaMa pisze:

    > Ale czemu?

    " Nie udało mi się dojechać pociągiem. Wsiadłem w auto a tam tory były"

  • 10. Data: 2016-12-28 15:03:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o21faf$i1g$...@n...news.atman.pl

    > Bank Millennium oferuje pośrednictwo rejestracyjne,
    > ale akurat nie w wypadku Virgin Mobile.

    Jest już i Virgin Mobile.
    Rejestracja SIMki Play była błyskawiczna.
    Na rejestracyjny bonus muszę czekać...

    Przechodzę do rejestrowania masy ;) SIMek Virgin.
    Rejestracja pierwszej SIMki VM też była błyskawiczna,
    ale z włączeniem do Klubu mam jakiś ;) problem.

    Jaki?... Mille przestawił imię z nazwiskiem.
    Pomógł CMOK.

    Przechodzę do SIMek kolejnych...