  • 1. Data: 2016-06-26 18:48:31
    Temat: Mini cross
    Od: kamyk95221 <kamilek9522@_NOSPAM_wp.pl>

    Hej,siemka wszystkim. Na początku napisze że posiadam małego mini cross-a
    mam taki problem. Chciałem wyregulować obroty silnika/gaźnika ale dopiero
    po odkręceniu śrubki w gaźniku i przy manetce prawie że do końca śruby co
    powoduje że sam sobie dodaje gazu w czasie jazdy. Jak jadę po dziurach czy
    wjadę na krawężnik to te śruby wypadają albo się łamią co powoduje
    naciągniecie linki tak jak bym trzymał manetkę do końca. I pomyślałem żeby
    skrócić linkę z obrotów tak żeby śruba z gaźnika i manetki wkręcała się
    chociaż do połowy. I nie wiem czy będę wstanie zrobić to sam czy jechać z
    tym do serwisu ? Proszę o szybką pomoc

    PS: Garażuje już drugi tydzień, co napisze na forum innym forum o pomoc to
    wciąż zero pomocy. Może tu uda mi się ją dostać. Z góry dziękuje za
    zainteresowanie i proszę o wyrozumiałość jeśli coś źle napisałem bo to mój
    pierwszy taki motorek do zabawy.

  • 2. Data: 2016-06-28 02:45:12
    Temat: Re: Mini cross
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Jedź do serwisu. Tylko autoryzowanego na chińskie minicrossy.

  • 3. Data: 2016-06-28 12:43:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 18:48, kamyk95221 pisze:
> [...]
    > gaźnika i manetki wkręcała się chociaż do połowy. I nie wiem czy będę
    > wstanie zrobić to sam czy jechać z tym do serwisu ?

    Jeśli nie jesteś w stanie wyregulować tego przy użyciu tego, w co
    producent wyposażył sprzęt gdy opuszczał fabrykę, to znaczy że coś jest
    uszkodzone albo w inny sposób nie funkcjonuje prawidłowo (np. przez
    zanieczyszczenia) i chałupnicze metody na to nie pomogą. Skoro sam nie
    wiesz i nie masz pod ręką kogoś kto to potrafi, to jedź do serwisu nim
    popsujesz to bardziej.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj