  • 1. Data: 2020-01-10 16:58:12
    Temat: Miniaturowe rozłączalne złączki do przewodów
    Od: Marek <f...@f...com>

    Szukam miniaturowyxh złączek rozłączalnych. Wago robi fantastyczne
    takie z dźwigienką ale one są do dużych przekrojów i są za duże.
    Gabarytowo odpowiada mi seria wago s2273 ale one nie są (łatwo)
    rozłączalne. Nie musi być dźwigienki, może być przycisk. Musi
    przyjmować linkę/drut 0.1mm2 - 1mm2. Istnieje coś takiego?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-01-10 17:09:33
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > rozłączalne. Nie musi być dźwigienki, może być przycisk. Musi
    > przyjmować linkę/drut 0.1mm2 - 1mm2. Istnieje coś takiego?

    Nie do końca w temacie, ale może taką linkę złożyć na trzy albo cztery
    i wtedy włożyć w wago z dźwigienką?

  • 3. Data: 2020-01-19 22:19:06
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2020-01-10 o 16:58, Marek pisze:
> [...]
    > rozłączalne. Nie musi być dźwigienki, może być przycisk. Musi przyjmować
    > linkę/drut 0.1mm2 - 1mm2. Istnieje coś takiego?

    Od 0.08 mm2

    https://www.aliexpress.com/item/32914095009.html?spm
    =a2g0o.productlist.0.0.612517cdDyqy7n&s=p&algo_pvid=
    941c617f-8775-4aa6-9abf-d3ff5e04c49f&algo_expid=941c
    617f-8775-4aa6-9abf-d3ff5e04c49f-9&btsid=3e7e3ddf-cf
    19-4f4b-90b6-aab04d5bfce6&ws_ab_test=searchweb0_0,se
    archweb201602_4,searchweb201603_53