  • 1. Data: 2020-05-06 16:40:34
    Temat: Miracast jakie ma inne nazwy?
    Od: k...@g...com

    Hej,
    W LG jest funkcja "udost. ekranu", spotkałam też gdzieś nazwę miracast.
    Jak takie "wysyłanie ekranu" nazywa się u innych producentów smartfonów?

    Zależy mi, by mieć możliwość ogladania zdjęć czy filmów ze smartfona na dużym
    telewizorze bez kabli.
    Czego szukać? Screenmirroring? Dual screen? Klonowanie ekranu? Rzutowanie ekranu?
    Jak nazywa się ta funkcja?

    Majka

  • 2. Data: 2020-05-06 18:00:51
    Temat: Re: Miracast jakie ma inne nazwy?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 06/05/2020 03:40 PM, k...@g...com wrote:
> [...]
    telewizorze bez kabli.
    > Czego szukać? Screenmirroring? Dual screen? Klonowanie ekranu? Rzutowanie ekranu?

    Dobrze byloby wiedziec jaki masz telefon, moze masz to juz wbudowane.
    Zalezy tez od telewizora.

  • 3. Data: 2020-05-06 19:07:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/05/2020 16:40, k...@g...com wrote:
    > Jak takie "wysyłanie ekranu" nazywa się u innych producentów smartfonów?

    Inaczej. Jest kilka słów kluczowych, niekoniecznie związanych z telefonami:

    1) chromecast
    2) miracast
    3) widi
    4) airplay

    https://www.howtogeek.com/177145/wireless-display-st
    andards-explained-airplay-miracast-widi-chromecast-a
    nd-dlna/

  • 4. Data: 2020-05-06 21:21:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-06 o 18:00, 2late pisze:

    > Dobrze byloby wiedziec jaki masz telefon, moze masz to juz wbudowane.
    > Zalezy tez od telewizora.

    Samsungi, zdaje mi się, że już od wersji Galaxy S3 mają to systemowo.
    Samsungowe nazwy opierają się na rdzeniu Mirror.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-05-06 21:39:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >na dużym telewizorze bez kabli.
    >Czego szukać? Screenmirroring? Dual screen? Klonowanie ekranu?

    zobacz DLNA

    J.

  • 6. Data: 2020-05-07 14:03:19
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2020 18:12:32 UTC+2 użytkownik 2late napisał:

    > Dobrze byloby wiedziec jaki masz telefon, moze masz to juz wbudowane.
    > Zalezy tez od telewizora.
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > 2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2020(C)
    > Stupidity, like virtue, is its own reward
    > https://www.youtube.com/watch?v=IwflqSZ-xks

    Hej,
    mój to LG V30 i ma taka funkcję, opisaną jako "udost.ekranu".
    Mój tv odbiera obraz z telefonu.
    Ja pytam, jak funkcja opisana w LG V30 jako "udost.ekranu" nazywana jest przez
    innych producentów.
    Wiem już z tego wątku, że moze to być nazwane chromecast, miracast, widi, airplay,
    DLNA. Są jeszcze inne nazwy?
    Czy np. Samsung Note 10 Lite ma tą funkcję?

    Chcę zmienić telefon, i jest to dla mnie jedna z funkcji niezbędnych (poza dobrym
    czasem na baterii, o czym już wiem z wątku "Zarzadzanie energia w starszych
    flagowcach").
    Majka

  • 7. Data: 2020-05-07 15:14:59
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 07/05/2020 01:03 PM, Majka wrote:

> [...]
    innych producentów.
    > Wiem już z tego wątku, że moze to być nazwane chromecast, miracast, widi, airplay,

    Chromecast to jest urzadzenie, miracast to standard - synonim wlasnie
    wyswietlania a nie oprogramowanie lub hardware, DLNA to sposob komunikacji
    mediow w sieci lokalnej wiec wszystko z innej bajki, do tego mieszasz nazwy
    polskie i obce.

    Jesli kupisz urzadzenie chromecast i podlaczysz do TV z hdmi, to
    wyswietlisz na tym z kazdego urzadzenie z androidem i oprogramowaniem
    google. Wszystkie inne modele maja swoje rozwiazania ale watpie zeby byly
    na pewno kompatybilne kazdy z kazdym.
    Samsungi maja cos swojego ale pomimo ze mam samsunga, nie uzywam tego.
    Stawiam na google (home app), dzieki temu z kazdego telefonu w domu
    podlacze sie do kazdego TV (akurat mam 2 x LG).

> [...]
    czasem na baterii, o czym już wiem z wątku "Zarzadzanie energia w starszych

    Na twoim miejscu sciagnalbym instrukcje obslugi ze strony samsunga przed
    zakupem telefonu i poczytal. NA 99% odpowiednik miracast powinien byc w tym
    samsungu dostepny bo to teraz standard a jak nie to dzieki google home
    wyswietlisz co trzeba przez google home, lub bezposrednio z VLC, google
    photos i co tam jeszcze to wspiera.
    (Facebook nie wyswietla z samsunga na LG TV, to akurat sprawdzalem
    ostatnio. 2 rozne samsungi nie daly rady ale czy to wina facebooka czy LG,
    nie chce mi sie dochodzic)

  • 8. Data: 2020-05-08 10:58:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Także: Samsung Smart TV.

    -----

  • 9. Data: 2020-05-15 12:33:10
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 7 May 2020 14:14:59 +0100, 2late <d...@w...pl> wrote:

    >Jesli kupisz urzadzenie chromecast i podlaczysz do TV z hdmi, to
    >wyswietlisz na tym z kazdego urzadzenie z androidem i oprogramowaniem
    >google.

    Niekoniecznie. Motorola owszem działa, ale z tableta Huajałeja ni
    chusteczki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280