  • 1. Data: 2018-01-17 10:15:08
    Temat: Mistrz odcinka
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=AZout6w4z4c#t=03m03s

    pomijajac juz kiepski pomysl to nie wiem na co liczyl zmieniajac pas na ciaglej

  • 2. Data: 2018-01-17 10:38:46
    Temat: Re: Mistrz odcinka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://www.youtube.com/watch?v=AZout6w4z4c#t=03m03
    >pomijajac juz kiepski pomysl to nie wiem na co liczyl zmieniajac pas
    >na ciaglej

    W sensie ?
    Masz na mysli, ze duren myslal, ze go nie obtrabia ? :-)

    Zółwie kapeluszuja, a potem musi czlowiek przepisy lamac :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-01-17 10:51:42
    Od: p...@g...com

    -- W sensie ?

    jesli mial cykora ze zmierza mu predkosc (innych wykroczen na poczatku nie popelnil
    zmiana pasa nastapila przed znakiem) to czemu zalozyl ze nagle oslepna i nie
    zareaguja ?

    --Masz na mysli, ze duren myslal, ze go nie obtrabia ? :-)

    na trabieniu to sie chyba nie skonczylo

    --Zółwie kapeluszuja, a potem musi czlowiek przepisy lamac :-)

    w Szczecinie czasami tak robia ze jada srodkowym na 3 pasach (most Pionierow) z
    dozwolona predkoscia 70 km/h wiec jade swoje prawym 75 km/h :-)

  • 4. Data: 2018-01-17 12:48:21
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 17 sty 2018 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > https://www.youtube.com/watch?v=AZout6w4z4c#t=03m03s
    >
    > pomijajac juz kiepski pomysl to nie wiem na co liczyl zmieniajac pas
    > na ciaglej

    No dobra, a gdyby na samym początku będąc na lewym przyśpieszył bardziej
    i zjechałyby na prawy - mogliby go zmandatować? Gdyby to zrobił za
    zakazem wyprzedzania? Za co? Defacto nie wyprzedzał - zmieniał pas. Za
    prędkość? Przecież nie mają nic do mierzenia.
    Nie jest czasem tak, że można przekroczyć dozwoloną prędkość uzasadniając
    to bezpieczeństwem podczas np. wyprzedzania.
    Gość chyba lekko zgłupiał na początku, kiedy zjechał na lewy - zobaczył
    znak zakaz wyprzedzania, spojrzał na swoją prędkość i nie wiedział co
    zrobić...

  • 5. Data: 2018-01-17 12:49:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- W sensie ?
    >jesli mial cykora ze zmierza mu predkosc (innych wykroczen na
    >poczatku nie popelnil zmiana pasa nastapila przed znakiem) to czemu
    >zalozyl ze nagle oslepna i nie zareaguja ?

    Aaa, inny fragment ogladalem.

    Niezla pulapka swoja droga - ile tam jest na zmiane pasa ?
    A policjanci mam wrazenie ze przyhamowali ... moze sami mieli ochote w
    lewo ?

    >--Masz na mysli, ze duren myslal, ze go nie obtrabia ? :-)
    >na trabieniu to sie chyba nie skonczylo
    >--Zółwie kapeluszuja, a potem musi czlowiek przepisy lamac :-)

    Pisalem o scence z poczatku odcinka
    https://www.youtube.com/watch?v=AZout6w4z4c

    Manewry tego suva ciekawe :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-01-17 13:13:19
    Od: p...@g...com

    --No dobra, a gdyby na samym początku będąc na lewym przyśpieszył bardziej i
    zjechałyby na prawy - mogliby go zmandatować?

    mogl przyspieszyc lub zwolnic ale wolal jechac obok

    --Przecież nie mają nic do mierzenia.

    moze wydawalo mu sie ze maja :-)

    --Nie jest czasem tak, że można przekroczyć dozwoloną prędkość uzasadniając
    to bezpieczeństwem podczas np. wyprzedzania.

    nie przejdzie sytuacja ma dynamike partii szachow :-)

    --Gość chyba lekko zgłupiał na początku, kiedy zjechał na lewy - zobaczył znak zakaz
    wyprzedzania, spojrzał na swoją prędkość i nie wiedział co zrobić...

    I tak od 3:10 do 3:28 a pozniej wybral najgorsze rozwiazanie czyli po prostu mistrz
    :-)

  • 7. Data: 2018-01-17 13:44:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 17 sty 2018 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > --Nie jest czasem tak, że można przekroczyć dozwoloną prędkość
    > uzasadniając to bezpieczeństwem podczas np. wyprzedzania.
    >
    > nie przejdzie sytuacja ma dynamike partii szachow :-)

    Myślę że temu kierowcy towarzyszyła gonitwa myśli, skrajne emocje,
    obliczanie kombincji itp. po prostu paraliż decyzyjny
    Panowie z radiowozu też musieli być zdziwieni i pewnie z ciekawością
    kontynuowali swój eksperyment - ciekawe ile takich dziennie wykonują
> [...]
    > wiedział co zrobić...
    >
    > I tak od 3:10 do 3:28 a pozniej wybral najgorsze rozwiazanie czyli

    a wuj - muszę w prawo

    > po prostu mistrz :-)

    no, może to była kobitka

  • 8. Data: 2018-01-17 14:21:35
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.01.2018 o 13:13 <p...@g...com> pisze:

    > mogl przyspieszyc lub zwolnic ale wolal jechac obok

    Przyspieszyć nie mógł skoro jest zakaz wyprzedzania. Mógł zwolnić ale
    wtedy oni też powinni zwolnić (bo zakaz wyprzedzania). Wychodzi, że w tej
    sytuacji jedyne poprawne wyjście to pojechać w lewo. A gdyby to nie był
    pas do skrętu tylko zanikający?

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2018-01-17 14:45:19
    Od: p...@g...com

    --Przyspieszyć nie mógł skoro jest zakaz wyprzedzania.

    przypomnij sobie definicje wyprzedzania

    --Mógł zwolnić ale wtedy oni też powinni zwolnić (bo zakaz wyprzedzania).

    tu niestety musi pasc klopotliwe pytanie czy i od kiedy posiadasz PJ ?

    --Wychodzi, że w tej sytuacji jedyne poprawne wyjście to pojechać w lewo. A gdyby to
    nie był pas do skrętu tylko zanikający?

    to oczywiste wtedy powinien staranowac radiowoz :-)

  • 10. Data: 2018-01-17 16:14:03
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.01.2018 o 14:45 <p...@g...com> pisze:

    > przypomnij sobie definicje wyprzedzania

    Możesz pomóc? Bo ja znalazłem tylko taką: "wyprzedzanie - przejeżdżanie
    (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w tym
    samym kierunku"

    --
    SW3
    ----