  • 1. Data: 2016-05-21 12:00:34
    Temat: Mmm... nie za tanio? (diody LED mocy)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    http://allegro.pl/power-led-1w-full-spectrum-400-840
    nm-epistar-i6210656784.html
    I inne... Wydaje się kuszące, jednak mam wrażenie, że coś tu jest nie tak...
    Przewrażliwiony-m, czy rzeczywiście?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 2. Data: 2016-05-21 15:25:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedno watowa dioda za 2,50 to zaden cymes. Za 10W wyjdzie 25 zyli. Za 25 zyli kupi
    sie przyzwoita ledowke w mocy 10W i jeszcze kilka monet w kieszeni zostanie.

  • 3. Data: 2016-05-21 15:46:15
    Temat: Re: Mmm... nie za tanio? (diody LED mocy)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jedno watowa dioda za 2,50 to zaden cymes. Za 10W wyjdzie 25 zyli. Za 25
    > zyli kupi sie przyzwoita ledowke w mocy 10W i jeszcze kilka monet w
    > kieszeni zostanie.

    No ja wiem... tylko się zastanawiam, czy to nie jest jakaś podróba, w stylu
    ogniwo AA 4900 mAh (czy obecnie chyba jeszcze więcej), za 4 złote?
    Bo jak nie, to brać, wybierać.

  • 4. Data: 2016-05-21 23:03:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.05.2016 o 15:46, ACMM-033 pisze:

> [...]
    >
    > No ja wiem... tylko się zastanawiam, czy to nie jest jakaś podróba, w
    > stylu ogniwo AA 4900 mAh (czy obecnie chyba jeszcze więcej), za 4 złote?

    nie. 1 wat z diody, to oczywiście nie mało, ale to taka lepsza latrka z
    supermarketu, lub oszczędna latarka rowerowa z prawdziwego sklepu. szału
    nie robi. gdybyś jednak chciał coś oświetlić diodami, to 100 małych
    rozproszonych diodek, biorących 1 wat, da Ci więcej światła niz ta
    jedno-watowa.
    Reasumując, cena całkiem przyjemna, ale zastosowanie.. MAsz jakiś pomysł?

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-05-21 23:23:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > Reasumując, cena całkiem przyjemna, ale zastosowanie.. MAsz jakiś pomysł?

    Tam napisali, że to dla roślin. Myślę, że chodzi o to, że ktoś może chcieć
    mieć w zimie świeży szczypiorek.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-05-21 23:58:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak do roslin to jest ok. Rosliny oswietla sie swiatlem niebieskim i czerwonym.
    Reszta kolorow jest zbedna.

  • 7. Data: 2016-05-22 08:55:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tam napisali, że to dla roślin. Myślę, że chodzi o to, że ktoś może chcieć
    > mieć w zimie świeży szczypiorek.

    w takim przypadku 98% to doniczka i sprawy związane z rolnictwem. no
    chyba że ktoś ten szczypiorek chce hodować w piwnicy, bo to unikalny
    gatunek, no.... to tak.

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-05-22 12:44:00
    Od: v...@g...com

    użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Wydaje się kuszące, jednak mam wrażenie, że coś tu jest nie tak...

    W hurcie te diody są za 50% ceny z all.

  • 9. Data: 2016-05-22 16:35:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tam napisali, że to dla roślin. Myślę, że chodzi o to, że ktoś może chcieć
    > mieć w zimie świeży szczypiorek.

    To dla roślin też, ale normalne też...

  • 10. Data: 2016-05-22 16:45:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > To dla roślin też, ale normalne też...

    Normalne białe dla ludzi są tam też, obok. Ponad dwa razy taniej, tej
    samej mocy. Ale jak ktoś bardzo potrzebuje szczypiorku, to zapłaci.

    Jarek

    --
    Co się tam dzieje w mej głowie:
    Pędy, zapędy, ognie, ogniwa,