  • 11. Data: 2019-10-31 13:44:09
    Temat: Re: Mniejszej niz 10 m. dedfinicja skrzyżowania.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5dbacb39$0$556$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla mnie jest to miejsce gdzie łuk przechodzi w prostą (czyli to
    > zacytowane "występują poszerzenia").
    >
    > Robert

    Nie, to nie jest to miejsce.
    Trzeba dołączyć przecinanie się chodników i poboczy,
    jeżeli są.

  • 12. Data: 2019-10-31 14:21:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 13:44, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to nie jest to miejsce.
    > Trzeba dołączyć przecinanie się chodników i poboczy,
    > jeżeli są.

    Ktoś pisał, że podobno jest rys. w prawie o ruchu drogowym.
    Ale nie widzę.

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    970980602/U/D19970602Lj.pdf

    Robert

  • 13. Data: 2019-10-31 21:14:55
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Dla mnie jest to miejsce gdzie łuk przechodzi w prostą
    Tak mnie właśnie uczyli na kursie lata temu.