-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Moja skrzynia biegow - po raz trzeci i ostatni (mam nadzieje).
Date: Fri, 30 Apr 2010 06:00:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 27
Message-ID: <4bda55d9$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.133.19
X-Trace: 1272600025 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2585 83.20.133.19:65353
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2242
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621749
[ ukryj nagłówki ]Sory za nowy temat, ale news.neostrada juz wywalila mi moj poprzedni watek.
Wymieniony wodzik i walek zmiany biegow (ten, ktory obraca pamietnikiem).
Roboty w sumie bedzie z 5 godzin, ale jakbym mial kogos do pomocy i maszyne
polozona na boku to bym pewnie zmiescil sie w 2 godziny.
Rezultat: "slynnego" fazerowskiego pierdolniecia przy zmianie z 1 na 2 po
prostu nie ma. Jest klikniecie i to dosc ciche. Pierwszy bieg na postoju -
tutaj jest wyrazne i glosne uderzenie i lekkie szarpniecie do przodu. Potem
z 1 na 2 zmiana polega na cichym kliknieciu, potem praktycznie nic.
Kazdy fazer, na ktorym jechalem (jak szukalem maszyny, zeby kupic dla
siebie) mial przypadlosc polegajaca na bardzo glosnej zmianie z 1 na 2. Ten
ktorego kupilem wcale tej zmiany nie mial ani glosniejszej, ani wypadajacego
biegu, ani nic.
Moja rada? Jesli jest konkretne pierdolniecie przy zmianie z 1 na 2 to
wymienic/sprawdzic wodzik zanim bieg zazcznie wyskakiwac. Cala operacja to
wyjecie sprzegla i odkrecenie misy olejowej. Wodzik to koszt ponizej 200zl,
a uszczelki (org na sprzeglo i mise olejowa) to okolo 100zl. Wymiana trybow
jest o tyle nieciekawa, ze trzeba zdjac cylindry (chowaja sie pod nimi 2
sruby).
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.10 15:56 Michał V-R
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=