    From: Mint User <m...@f...pro>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Monitor BenQ PD2500Q - opinie
    Date: Fri, 10 Nov 2017 18:49:45 +0100

    Ma może ktoś i używa tego BenQ PD2500Q i może coś o nim powiedzieć?
    Ogólnie jak widze w testach, wszystko OK, ale troche mnie zastanawia,
    jak to wszystko OK, skoro aż tak nierównomiernie podświetlona matryca.

    Z drugiej strony mam też w użytkowaniu znacznie słabszy model, BenQ
    GW2255 i jestem wręcz "zaskoczony" jego dobrą jakością jak na cenę
    (chyba k. 400 zł mnie kosztował).

    Więc z jednej strony jestem pewny, że ten BenQ lepszy, za 1500 zł to
    będzie lepszy dość dużo od tego przeciętniaka.

    Z drugiej strony używam też starego Eizo FlexScan - i boję się, że BenQ
    może mu nie dorównać.

    Z trzeciej strony do pracy (web głównie) potrzebuję czegoś podobnego co
    mają ludzie. Niestety wiekszośc ma średnią/niską półkę i zwykle problem
    jest "o kolory". Nie zapomnę "dlaczego łososiowy" gdy to było po prostu
    "ecru".

    W sumie dlatego do Eizo dokupiłęm lowendowego BenQ GW2255 - żeby widzieć
    to co inni...

    Ale przydałby mi się a) wiekszy workspace b) w miarę podobny wyglad
    kolorów do tego co widzi "pospólstwo" ;) Jak mawiał Król Julian :D

    Help! Doradźcie! :)

    https://www.benq.com/en/monitor/designer/pd2500q.htm