  • 1. Data: 2016-03-31 11:41:34
    Temat: Monitor LCD HP LP2475W - zielone pixele
    Od: sword <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mój monitor powoli przestaje współpracować, na ekranie pojawiły
    się zielone migoczące zielone punkty. Widać je tylko na ciemnych
    miejscach obrazu. Jak podciągnę jasność to obszary te zmniejszają
    się i punkty wyświetlane są poprawnie. Na razie efekt jest stabilny
    i nie pogłębia się.

    Tutaj widok tych paskud na obrazie mapy:

    http://195.64.159.223/sword/misc/monitor/hp-lp2475w/
    small/img_0141.jpg
    http://195.64.159.223/sword/misc/monitor/hp-lp2475w/
    small/img_0142.jpg

    Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może podpowiedzieć jak
    się tego pozbyć?

    W sieci jest trochę informacji na ten temat pod hasłem 'green
    flickering pixels' ale jakoś konkretnego rozwiązania nie mogłem
    namierzyć.

    Pozdrawiam,
    --
    sword

  • 2. Data: 2016-03-31 12:03:59
    Temat: Re: Monitor LCD HP LP2475W - zielone pixele
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2016-03-31 11:41, sword wrote:

> [...]
    >
    > W sieci jest trochę informacji na ten temat pod hasłem 'green
    > flickering pixels' ale jakoś konkretnego rozwiązania nie mogłem

    Sprawdź:
    1. inny kabel hdmi
    2. inne źródło sygnału

    Adam

  • 3. Data: 2016-03-31 13:28:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 11:41, sword pisze:

> [...]
    >
    > W sieci jest trochę informacji na ten temat pod hasłem 'green
    > flickering pixels' ale jakoś konkretnego rozwiązania nie mogłem

    Na tych obrazkach widać jakieś piksele ? U mnie całkiem niedawno
    pojawiły się zielone piksele. Kilka razy poprawiałem kable (HDMI)
    i znikało żeby znowu się pojawić. Teraz od miesiąca na szczęście
    nie mam ale pewnie i tak kiedyś wróci. Na internecie radzą wymienić
    kabel, monitor, komputer, samochód, żonę. A tak naprawdę to chyba
    nikt nie wie skąd to się bierze.

  • 4. Data: 2016-03-31 13:39:58
    Od: sword <n...@p...onet.pl>

    On 2016-03-31 12:03, Adam Górski wrote:
    > Sprawdź:
    > 1. inny kabel hdmi
    > 2. inne źródło sygnału

    To już sprawdziłem, podłączałem aparat Canona na innym kablu
    HDMI i jest to samo.

    --
    sword

  • 5. Data: 2016-03-31 15:11:01
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Mi to wyglada bardziej na uszkodzenie karty grafiki, ale skoro to
    monitor to jakies dziwne objawy. Moze byc cos z tasmami flex albo z
    samym ukladem matrycy. Postukac popukac.