  • 1. Data: 2019-05-19 09:58:39
    Temat: Monitor i lakier do paznokci
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    Czołem. Proszę się nie śmiać :) Chodzi o doczyszczenie monitora z
    *najprawdopodobniej* bezbarwnego lakieru do paznokci lub innej babskiej
    chemii. Wiem że lakier do paznokci to głównie aceton, czy tylko monitor
    ( Dell ) przeżyje mycie acetonem ? Była dyskusja na elektrodzie, aceton
    może ale nie musi zniszczyć tworzywa. Puki co benzyna ekstrakcyjna się
    poddała.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-05-19 11:03:05
    Temat: Re: Monitor i lakier do paznokci
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał:

    > acetonem ? Puki

    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów" Stanisław Lem

    I analfabetów.

    Pzdr

  • 3. Data: 2019-05-19 11:20:52
    Temat: Re: Monitor i lakier do paznokci - rozwiązanie
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    W dniu 2019-05-19 o 09:58, PeJot pisze:
    > Czołem. Proszę się nie śmiać :) Chodzi o doczyszczenie monitora z
    > *najprawdopodobniej* bezbarwnego lakieru do paznokci

    1. Aceton wygrał, wskazana cierpliwość.
    2. Dell przeżył. Czarna ramka to ABS, trzeba uważać bo matowieje.
    3. Córka dostaje wyrok w zawieszeniu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2019-05-19 13:25:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl> wrote:

    > Wiem że lakier do paznokci to głównie aceton, czy tylko monitor ( Dell )
    > przeżyje mycie acetonem ?

    Nie ryzykowałbym.

    Są jakieś zmywacze do paznokci bez acetonu, może tym spróbuj.

    Btw, *jak*? XD

  • 5. Data: 2019-05-19 15:23:56
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 11:20, PeJot pisze:

    > 1. Aceton wygrał, wskazana cierpliwość.
    > 2. Dell przeżył. Czarna ramka to ABS, trzeba uważać bo matowieje.
    > 3. Córka dostaje wyrok w zawieszeniu.

    I na koniec córka przyznała się że to nie był lakier do paznokci tylko
    klej cyjanoakrylowy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2019-05-19 16:03:53
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 19 May 2019 15:23:56 +0200, PeJot wrote:

    > I na koniec córka przyznała się że to nie był lakier do paznokci tylko
    > klej cyjanoakrylowy.

    Pytanie jak zatem aceton wygrał, do tego typu kleju są specjalne środki do
    zmiękczania, bo większość rozpuszczalników ich nie rusza.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2019-05-19 16:17:52
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PeJot, 19 maj 2019 w news:qbrlcd$bkf$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > I na koniec córka przyznała się że to nie był lakier do paznokci tylko
    > klej cyjanoakrylowy.

    W końcu to co zostało zabrudzone i wyczyszczone - sama matryca też?

  • 8. Data: 2019-05-19 19:38:02
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 15:23, PeJot pisze:
    > I na koniec córka przyznała się że to nie był lakier do paznokci tylko
    > klej cyjanoakrylowy.

    No nie, nie wierzę! Bo...
    Bo był kiedyś taki dowcip:
    Po czym poznać, że danego komputera używała blondynka?
    Odp:
    Po śladach korektora na monitorze :)

  • 9. Data: 2019-05-19 20:43:35
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    W dniu 2019-05-19 o 16:17, pueblo pisze:

    > W końcu to co zostało zabrudzone i wyczyszczone - sama matryca też?

    Przede wszystkim matryca.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2019-05-19 23:14:48

    Dobry jesteś z tym cyjankiem.
    Mnie się trafiła jedynie wrośnięta w ekran w sporych ilościach czekolada (po
    dedukcji).
    "No bo jak piłam przez rurkę to mi się zachciało kichać".