  • 1. Data: 2016-07-20 20:36:23
    Temat: Monitorowanie DPF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak sprawdzic działanie DPF (wypełnianie, wypalanie etc) - jakim programem?
    Auto: fiat ducato 2012
    Oczywiście mam elma ktorym mogę połaczyć się np. z torque lite
    Ale tam nie moge znaleźc takiej opcji.
    Jaki program uzyć?
    Płatna, pełna wersja torque? Coś innego?

    Z innej beczki (oleju) :)
    Jakim programem skasować inspekcję olejowa po wymianie oleju?

  • 2. Data: 2016-07-20 21:18:32
    Temat: Re: Monitorowanie DPF
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA64BCE21D8576budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Ale tam nie moge znaleźc takiej opcji.
    > Jaki program uzyć?
    > Płatna, pełna wersja torque? Coś innego?

    http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.as
    px

    plus odpowiednie interfejsy.

    > Z innej beczki (oleju) :)
    > Jakim programem skasować inspekcję olejowa po wymianie oleju?

    http://www.multiecuscan.net/

    Ale mnie się udało w Stilo skasować inspekcję olejową według przepisu dla
    Fiata 500:

    https://www.youtube.com/watch?v=3I1055FG_S0

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2016-07-21 12:05:20
    Od: p...@g...com

    DPF Info Tomasza Madery obsluguje Opla i pochodne wiec moze sprobuj ...

    PS to jest JTD ? ktos pisze ze nie obsluguje sterownikow Denso

  • 4. Data: 2016-07-21 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > DPF Info Tomasza Madery obsluguje Opla i pochodne wiec moze sprobuj ...
    >
    > PS to jest JTD ? ktos pisze ze nie obsluguje sterownikow Denso

    To jest multijet ktory od bodaj 2009 roku montuja we fiatach, oplach
    (cdti), sabaach, alfach - nastepca 1,9JTD.