  • 1. Data: 2019-05-09 17:35:29
    Temat: Montaż LPG w rocznym aucie a termin badania technicznego
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Jeśli mam auto zarejestrowane (jako nowe) np. 20 sierpnia 2018 r., a 19 sierpnia 2019
    r. założę LPG, to jaki będę miał nowy termin badania technicznego - 20 sierpnia 2019
    r., 19 sierpnia 2020 r., czy jeszcze jakiś inny?

    Bo to, że tracę opcję 3+2, to wiem.

  • 2. Data: 2019-05-09 21:43:48
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 09.05.2019 o 17:35, Skolmi pisze:
> [...]
    2019 r. założę LPG, to jaki będę miał nowy termin badania technicznego - 20 sierpnia
    2019 r., 19 sierpnia 2020 r., czy jeszcze jakiś inny?

    jeśli nie zgłosisz to się nie zmieni;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2019-05-11 07:27:29
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-09 17:35, Skolmi pisze:
> [...]
    2019 r. założę LPG, to jaki będę miał nowy termin badania technicznego - 20 sierpnia
    2019 r., 19 sierpnia 2020 r., czy jeszcze jakiś inny?

    Będziesz miał termin za rok od montażu instalacji lpg.

  • 4. Data: 2019-05-11 12:18:34
    Od: <3...@9...121834.invalid> (Tom N)

    Robert Polkowski w

    2019 r. założę LPG, to jaki będę miał nowy termin badania technicznego - 20 sierpnia
    2019 r., 19 sierpnia 2020 r., czy jeszcze jakiś inny?
    > Będziesz miał termin za rok od montażu instalacji lpg.

    Czyli jeżeli jutro zamontuję gaz, a na przegląd pojadę za 360 dni, to ten
    przegląd będzie ważny 5 dni?

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-05-11 17:39:46
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    > Będziesz miał termin za rok od montażu instalacji lpg.

    Dzięki!