  • 1. Data: 2011-08-27 21:43:26
    Temat: Moto Gp Idianapolis
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Za plotek.gp - Rossi idzie do Hondy, Dovi do Tech3 Yamahy...
    W sumie dziwne nie jest skoro w kwalifikacjach rossi chwile po synku
    bogatego taty karelem...
    Fantastyczny program promocyjny Duce...
    nasza idea jest sluszna - potwierdza to MS 2007...
    nie jestem inzynierem ale cos mnie sie obilo o uszy ze technika sie
    rozwija...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-08-27 22:07:35
    Temat: Re: Moto Gp Idianapolis
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Kangur wyjal paluch z nosa i odjechal na 2 sek od stawki...ale to chyba nasz
    chlop - narzeka ze moto mu nie jedzie...
    Spies ma na rancho 50 calowy karabin i strzela do puszek
    Vale dojechal...i tego bedziemy sie trzymac

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-08-28 18:52:16
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Rossi walczy - z Abrahamem o 17 miejsce. Abraham ma Dukati z 2007 i nie daje
    sie...
    niestety zepsulo sie jak to dukati
    rossi10

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-08-30 08:10:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 28 Aug 2011 20:52:16 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z domQ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siemka
    >
    > Rossi walczy - z Abrahamem o 17 miejsce. Abraham ma Dukati z 2007 i nie daje
> [...]

    Za to cos Mateusz Korobacz przebakiwal, ze chce do Moto2 isc.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/