  • 1. Data: 2011-07-01 09:03:07
    Temat: MotoGP - dzieje sie
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Simoncellllllllliiiii...
    Stoner
    Doviziozo....
    ale to przyszcz
    prawdopodobnie Rossi zabil silnik 5 i 6 juz na pierwszym treningu.
    Ach ta wloska technologia no to po prostu Ducati az sie chce kupowac te
    motocykle.
    Widmo startu do 11 wyscigow z Pit Line wisi nad mistrzem no chyba ze
    dogada sie z HRC i pozycza mu jakis przyzwoity silnik

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-07-01 10:00:47
    Temat: Re: MotoGP - dzieje sie
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-01 11:03, Tytus z domQ pisze:

    > prawdopodobnie Rossi zabil silnik 5 i 6 juz na pierwszym treningu.
    > Ach ta wloska technologia no to po prostu Ducati az sie chce kupowac te
    > motocykle.

    Jak masz tyle wolnej kasy zeby se kupic moto z motogp to masz prawo tak
    mowic jako wybredny kasiasty klient.
    A jak nie masz to to jest zwykle przypierdalanie sie :-)

    > Widmo startu do 11 wyscigow z Pit Line wisi nad mistrzem

    Bo w motogp to jak w polskiej kuchni proporcje wloszczyzny do calosci
    obiadu powinny byc odpowiednie. A oni maja wloskie zelazo, wloska zaloge
    i wloskiego kierowce.

    > no chyba ze
    > dogada sie z HRC i pozycza mu jakis przyzwoity silnik

    Ino wtedy niech se tarcze strzelnicza namaluje na wybranym elemencie
    silnika, zeby Simocelli wiedzial gdzie celowac, bo chlopak cos lubi
    napieprzac po HRC wlasnie.

    KJ

  • 3. Data: 2011-07-01 20:24:46
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Jak masz tyle wolnej kasy zeby se kupic moto z motogp to masz prawo tak
    mowic jako wybredny kasiasty klient. A jak nie masz to to jest zwykle
    przypierdalanie sie :-)

    Jasiu - Ty chyba wiesz po co m.in sa te wyscigi co???
    i po co one sie nazywaja i maja napisy te motocykle...tak??

    *** A oni maja wloskie zelazo, wloska zaloge i wloskiego kierowce.

    Wrong way - inzynier odpowiedzialny za to ze Vale moze dojechac gdziekolwiek
    dalej niz wyjazd z box'u jest od kangurow, ale pojechal leczyc zone i
    zastepuje go dwoch makaroniarzy - bardzo waznych makaroniarzy - byc moze
    dlatego silnik pecl...

    ***Ino wtedy niech se tarcze strzelnicza namaluje na wybranym elemencie
    silnika, zeby Simocelli wiedzial gdzie celowac, bo chlopak cos lubi
    napieprzac po HRC wlasnie.

    Sam przeciw wszystkim - dziwne ze jak Rossi rozrabial nazywali to
    nieustepliwoscia i walka bark w bark...
    wiem wiem zwyciezcow sie nie sadzi...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-07-02 17:12:59
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Kwalifikacje
    Kangur
    Spies
    Simoncelli
    dlugo, dlugo, dlugo - t.j. jakies 2 sek pozniej
    za prywatnym Ducati Karela Abrahama na 12 miejscu
    niejaki Valentino Rossi na fabrycznym sprzecie...
    Modli sie o deszcz zapewne. Wydaje sie ze tylko wiara mu pozostaje.

    --
    Tytus
    żółta motorynka