  • 1. Data: 2016-04-30 21:38:04
    Temat: Motocykl na dłuższe asfaltowe trasy
    Od: moloh <diablo17krzys@_NOSPAM_interia.pl>

    1.Witam, od dłuższego czasu rozglądam się za motocyklem z przeznaczeniem
    na dłuższe przeloty asfaltowe a dokładnie Holandia - Polska. Najbliższy
    punkt docelowy w Polsce mam po 1000km.
    Nie jestem zbyt doświadczonym motocyklistą bo raptem miałem rok yamahę
    xtx660 a śmigałem tylko po mieście.
    Oczywiście nie zamierzam od razu porywać się na trasę do Polski ale
    stopniowo przyzwyczaić do dłuższych podróży.
    Cena jakby nie gra istotnej roli, co nie znaczy, że patrzę tylko na
    nowości.
    Myślałem o bmw k1300s, vfr800 vtec (ale to trochę usportowione i ciężkie
    maszyny, szczególnie do mojej wagi 68kg, (wzrostowo 187cm)) i mt-09 tracer.
    Nie jestem zwolennikiem sportowej jazdy ale motocykl nie może też mieć
    50KM (np mała tenerka)

    2.Chciałbym kupić również naked bike do miasta i może z czasem na
    przejazdy jak wyżej. Mocno zastanawiam się nad ktm 1290 super duke r ale
    nigdzie nie mogę znaleść opinii użytkowników dnia codziennego a jedynie
    testy.

    Z góry dziękuję za pomoc.